Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC Trends - NA ŻYWO

20 STYCZNIA 2022  •  WARSZAWA
TRWA TRANSMISJA

Sesja inauguracyjna: Globalne łańcuchy dostaw

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI

Prezes ZM Nowak: Nie ścigam się z największymi

Nie staramy się ścigać z dużymi przedsiębiorstwami. Widać wyraźnie, że spółki takie jak np. ZM Henryk Kania, Tarczyński czy JBB są nastawione na rozwój sprzedaży w całym kraju, co pociąga za sobą konieczność dostosowania marketingu, sposobu i skali produkcji do takiej strategii, my jednak idziemy inną ścieżką - zaznacza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zbigniew Nowak, prezes Zakładów Mięsnych Nowak.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-08-2015, 12:48
Prezes ZM Nowak: Nie ścigam się z największymi
Zbigniew Nowak, prezes Zakładów Mięsnych Nowak (fot. PTWP)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W jakim kierunku rozwija Pan teraz swoje zakłady mięsne?

- Przyjęliśmy opcję typowej średniej firmy mięsnej o zasięgu lokalnym. Nie staramy się ścigać z dużymi przedsiębiorstwami. Widać wyraźnie, że spółki takie jak np. ZM Henryk Kania, Tarczyński czy JBB są nastawione na rozwój sprzedaży w całym kraju, co pociąga za sobą konieczność dostosowania marketingu, sposobu i skali produkcji do takiej strategii, my jednak idziemy inną ścieżką. Pomimo upływu czasu, moja rodzina i ja, wciąż lubimy jeść nasze wędliny, co w mojej opinii jest najlepszym dowodem na to, że marka Nowak utrzymuje się na poziomie „średnio-wyższym”. Mimo wszystko jesteśmy jednak zakładem przemysłowym, więc nie możemy sobie pozwolić na całkiem niszową, ręczną produkcję wędlin. Partie produktów poniżej tony ciężko jest uzasadnić ekonomicznie.

Jeśli chodzi o wdrażanie zmian na poziomie produkcji, to idziemy w kierunku coraz większej ilości produktów krojonych. Chociażby na przykładzie naszych sklepów firmowych widać, że sprzedaż wędlin krojonych cały czas rośnie. Na pewno na znaczeniu zyskuje również coraz mocniejsza sterylizacja produktu, bo handel oczekuje od producentów wydłużania okresu trwałości. Jednak za najważniejszy z obecnych trendów zdecydowanie uważam zmiany w zakresie pakowania wyrobów dla klienta indywidualnego. Nawet w sklepach mięsnych coraz większym powodzeniem cieszą się wędliny paczkowane, co sprawia, że w ladzie chłodniczej część produktów wyłożona jest w paczkach. Jeszcze niedawno byłoby to nie do pomyślenia. Konsument wybierał sklep specjalistyczny właśnie dlatego, że „tam jest świeże a nie w paczce”. Teraz zapatrywania klientów się zmieniły.

- Czy nadal stawia Pan na produkcję wędlin prozdrowotnych?

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • RSD 2015-08-10 14:45:33

    występujący naturalnie omega 3 jest zdrowy, ale już ten dodany podobno niekoniecznie

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!