Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes ZM Olewnik: Polskie mięso potrzebuje promocji

Promocja polskiego mięsa na rynkach międzynarodowych to nie jest proste zadanie – zauważa Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych Olewnik.

Prezes ZM Olewnik: Polskie mięso potrzebuje promocji
Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes ZM Olewnik (fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl)

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 24-11-2015, 12:48

Zdaniem ekspertki, przede wszystkim konieczne są działania PR w celu budowy wizerunku naszej wieprzowiny. Jak do tego podejść? - Ujmując rzecz krótko, najlepiej poprzez kontynuację tych aktywności, które podjęliśmy dwa lata temu szukając nowych rynków zbytu, po tym jak branża została dotknięta embargiem – wskazuje Anna Olewnik-Mikołajewska.

Do szczególnie skutecznych narzędzi promocji prezes ZM Olewnik zalicza: misje gospodarcze, udział w międzynarodowych targach, promocję w Internecie, który spełnia obecnie rolę „międzynarodowej telewizji” oraz budowanie marki polskich produktów poprzez ich wysoką jakość. 

Jerzy Rey, przewodniczący rady Związku Polskie Mięso dodaje, że ważną kwestią w obszarze dbania o wizerunek naszych produktów jest walka z negatywnym PR, tudzież krzywdzącymi dla polskich producentów opiniami, jakie płyną z niektórych rynków, np. z Czech, Słowacji, i innych. - Do czarnego PR zaliczyłbym również całą otoczkę towarzyszącą sprawie legalizacji uboju rytualnego. Myślę, że osoby zorientowane zdają sobie sprawę, że to wszystko było sterowane – komentuje Rey, zaznaczając jednocześnie, że nie jest zwolennikiem „spiskowej teorii dziejów”, lecz opiera się na faktach.

- Mamy doskonały towar, świetne warunki geograficzne i klimatyczne do produkcji mięsa wołowego. Obecnie stoimy przed szansą zrobienia ogromnego kroku naprzód, aby z tym gatunkiem mięsa dotrzeć na rynki światowe; żeby znacząco zwiększyć jego sprzedaż. Azja i Afryka mają ogromny potencjał. Nasza wołowina trafi też niebawem do Kanady i chociaż może się wydawać, że to „wożenie drewna do lasu”, jednak takie działanie ma głęboki sens. Dlaczego? Bo mamy dobre a tanie – wyjaśnia przewodniczący rady Związku Polskie Mięso.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Anna Olewnik-Mikołajewska RSS ALERT    /    Olewnik RSS ALERT    /    ZM Olewnik RSS ALERT    /    promocja mięsa RSS ALERT    /    promocja wieprzowiny RSS ALERT    /    rynek mięsa RSS ALERT    /    Jerzy Rey RSS ALERT    /    Związek Polskie Mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.218.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!