Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Prezes ZM Pekpol: Nasze zyski wzrosły o ok. 500 proc. r/r

Sukces rozleniwia. W czasie dobrej koniunktury wszystko sprzedaje się samo. Wtedy jest „fajnie". Sytuacja zmienia się w czasie kryzysu - mówił Tomasz Łączyński, prezes ZM Pekpol Ostrołęka na II Forum Rynku Spożywczego.

Prezes ZM Pekpol: Nasze zyski wzrosły o ok. 500 proc. r/r

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 24-11-2009, 14:46

- Kiedy zaczęły się pojawiać sygnały o kryzysie, o tym jak może on wyglądać, przygotowaliśmy różne scenariusze możliwego rozwoju wydarzeń. Przeprowadziliśmy dogłębne analizy w zakładzie. Pierwsze, co się okazało, to że będą problemy z dotarciem do środków finansowych. W związku z tym zaczęliśmy przede wszystkim pozyskiwać środki. Nie od banków. Zaczęliśmy pozyskiwać środki od siebie. Chociażby poprzez poprawę efektywności i zmianę kultury organizacyjnej - tłumaczył Tomasz Łączyński.

Podkreślał, że trudnym zadaniem było przekonanie pracowników do tego, aby zaczęli myśleć o swojej pracy od strony ekonomicznej. - Ważne, żeby podejście pracowników było jednocześnie zdroworozsądkowe - zaznaczył prezes Pekpolu Ostrołęka. - Jeżeli kupujemy maszynę i ustawiamy ją w zakładzie, to wszystko jest przewidywalne. Natomiast ludzie są nieprzewidywalni. Dlatego efektywne zarządzanie zespołem to duże wyzwanie. Właśnie w nim upatruję przyczynę dzisiejszego sukcesu firmy - dodał.

Zysk Pekpolu Ostrołęka w porównaniu z zeszłym rokiem wzrósł o ok. 500 proc.

Zakłady są producentem wysokiej jakości wyrobów mięsnych. Firma prowadzi aktywność zarówno na rynku krajowym, jak też eksportuje swoje wyroby do takich krajów jak: Wielka Brytania, Irlandia, Włochy, Litwa, Azerbejdżan i innych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Łączyński RSS ALERT    /    Pekpol RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    zarządzanie RSS ALERT    /    kryzys finansowy RSS ALERT    /    kryzys gospodarczy RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    II Forum Rynku Spożywczego RSS ALERT

KOMENTARZE (9)

  • ok 2009-11-24 14:24:07
    CHOCIAŻ JEDEN NIE NARZEKA
  • Bart Simpson 2009-11-24 22:38:06
    Te 500 % brzmi dumnie, ale kto z branży uwierzy w te bzdury. Wzrost oczywiście był i to widoczny poprzez brak JBB i substytuty tego towaru. Faktycznie firma jak niewiele w tej branży dba o pracowników i to się chwali. Szacunek dla takich ludzi. Umiarkowany apetyt na sukces w perspektywie długoterminowej przyniesie zamierzone efekty. wcale by nie dziwiło, gdyby w tym przypadku benchmarkiem był Indykpol. Panowie budowanie marki to pięta achillesowa tej branży a tacy jak Animeks już jakiś czas starają się te braki nadrabiać (Morliny Krakus) A wystarczy popatrzyć trochę dalej niż czubek własnego nosa i uczyć się od najlepszych. A w tej branży marketing kończy się na drukowaniu ulotek przez Dyrektorów danej jednostki (przykładów jest wiele; mogę podać). Zyczę wszystkim optymizmu i dużej dawki wewnętrznej motywacji do osiągania tego co wydawać się może niemożliwe.
  • Budyń 2009-11-25 11:01:08
    Ten Zysk 500% więcej.Doskonale. szkoda że to ostatni zysk
  • Uczestnik 2009-11-25 11:06:27
    Byłem i słuchałem. Prowadzący mówił o 500 % wzroście obrotów i był prostowany że to nie prawda. Zgadzam się z ok jedyny który nie narzekał.
  • Uczestnik 2009-11-25 11:21:02
    Do Budynia. Dlaczego ostatni? Fajny średniej wielkości zakład z bardzo dobrymi produktami. Życzę im powodzenia i każdemu, który ma ciekawe powysły i robi niezłe rzeczy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.184.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!