Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes ZM Tarczyński: Opakowanie odgrywa kluczową rolę w sprzedaży przetworów mięsnych

Innowacje w opakowaniach wędlin będą szły w kierunku rozwoju nowych form pakowania produktów, tak aby były one wygodne w użytkowaniu i aby produkty wewnątrz zachowywały dłużej świeżość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Tarczyński, prezes firmy Tarczyński SA.

Prezes ZM Tarczyński: Opakowanie odgrywa kluczową rolę w sprzedaży przetworów mięsnych

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 13-11-2010, 11:22

Producenci wędlin, szczególnie w segmencie premium, konkurują ze sobą w dostarczaniu klientom wyrobów z wartością dodaną. - Chcemy w ten sposób zapewnić konsumentom produkty nie tylko wysokiej jakości, w szerokim wyborze, ale przede wszystkim świeże, o atrakcyjnym smaku i wygodne w użytkowaniu, które dostępne będą zarówno w sklepach wielkopowierzchniowych, jak i w handlu tradycyjnym - mówi prezes firmy Tarczyński. - Opakowanie zatem odgrywa kluczową rolę w sprzedaży przetworów mięsnych - podkreśla.

Dodaje, że obserwując rynek można powiedzieć, że istnieje w zasadzie kilka głównych czynników w konsumpcji żywności, które mogą mieć wpływ na to, w jaki sposób wędliny są pakowane: zdrowie i bezpieczeństwo, doznania smakowe, troska o środowisko naturalne oraz wygoda użytkowania. - Patrząc zatem w przyszłość możemy przypuszczać, że innowacje będą szły przede wszystkim w kierunku rozwoju nowych form pakowania produktów, tak aby były one wygodne w użytkowaniu i aby produkty wewnątrz zachowywały dłużej świeżość - mówi Jacek Tarczyński. - Powoli widać też tendencję do pakowania mniejszych porcji, do zjedzenia na raz - dodaje.

Zaznacza, że dodatkowo w segmencie wyrobów premium liczy się marka producenta. - Klienci wiedzą, jakich wyrobów szukają. Stąd nasza decyzja o zmianie logo firmy Tarczyński i zbudowaniu spójnego kodu kolorystycznego wszystkich naszych opakowań - tłumaczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

TARTARCZYNSKI

więcej informacji:

Jacek Tarczyński RSS ALERT    /    ZM Tarczyński RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    wędliny premium RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT

KOMENTARZE (10)

  • oko ono 2010-11-13 14:00:20
    tak tak Szanowny Panie Prezesie , kto Pana zna to wie ,że w życiu by Pan nic takiego sam nie wymyślił . a Pani od Marketingu ... nieżle
  • klient 2010-11-13 15:46:38
    wyroby wędliniarskie ZM TARCZYŃSKI są za słone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! szczególnie kabanosy pojdyńczo zapakowane!!!!!!!!!!!!
  • klient II 2010-11-13 21:13:51
    Adam nie dodawaj tyle soli , woda i tak spłynie :-), Panie Prezesie piękne zdjęcie ,
  • klient III 2010-11-14 19:10:52
    co wy chcecie od Pani Marketingowiec, dajcie jej spokój!
  • klient I 2010-11-14 21:32:26
    ale kto co chce ,? przecież babka robi dobrą robotę , nareszcie ktoś coś zrobi marketingowo , był taki co chciał , ale ... więc trzymam kciuki

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!