Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes ZM Warmia: Widzimy przyszłość w polskiej wołowinie

Z Bartoszem Jankowiakiem, prezesem zarządu Zakładów Mięsnych Warmia rozmawiamy o sposobach na promocję polskiej wołowiny, projekcie Steakowni - sklepów mięsnych z wołowiną dojrzewającą połączonych z restauracją oraz perspektywach dla mniejszych, lokalnych zakładów mięsnych w dobie pandemii.


Prezes ZM Warmia: Widzimy przyszłość w polskiej wołowinie
Bartosz Jankowiak, prezes zarządu ZM Warmia. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 03-08-2020, 10:20

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Rozpoczynacie Państwo akcję "Wół na stół". Na czym polega to działanie i na jaki czas jest przewidziane? 

Bartosz Jankowiak, prezes zarządu Zakładów Mięsnych Warmia: Na bardzo konkurencyjnym rynku mięsnym trzeba ciągle szukać nowych pomysłów, które będą przyciągać konsumentów. My widzimy przyszłość w wołowinie. Dlaczego? Bo polską wołowinę cechuje wysoka jakość i wartości odżywcze, co jest związane z tradycyjnymi metodami opasu prowadzonego w zgodzie z naturą w rodzinnych gospodarstwach. 

Ostatnie miesiące przyniosły wiele zmian i dlatego pojawił się pomysł „Wół na stół”. Naszym celem jest budowanie świadomości klienta na temat pochodzenia produktu, który trafia na jego stół. W naszych sklepach firmowych proponujemy polską wołowinę. Wprowadziliśmy specjalne oznakowanie na opakowaniach naszej wołowiny informujące o 100 proc. pochodzeniu mięsa z polski.

Chcemy aby akcja zagościła na stałe w naszych sklepach i w świadomości naszych klientów. Nasze ekspedientki nie tylko sprzedają produkty, ale również dzielą się wiedzą na temat wołowiny, jej pochodzenia oraz przeznaczenia. Dodatkowo, chcąc dać klientom większą wiedzę na temat produktów i metod ich obróbki, wprowadziliśmy działania edukacyjne pod nazwą „Akademia Kulinarna Mistrza Marka”.

Na czym polega ten projekt?

Zauważyliśmy, że klienci potrzebują ciągle nowych przepisów na ciekawe dania, że mają ogromną ochotę na eksperymentowanie w kuchni. Dlatego uruchomiliśmy „Akademię Kulinarną Mistrza Marka”, w której kierownik działu rozbioru ZM Warmia, Marek Markuszewski, ekspert specjalizujący się w wołowinie, współpracujący z Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, a przede wszystkim wielki pasjonat gotowania, tłumaczy klientom w naszych sklepach firmowych po czym poznać dobrą wołowinę, jak ją piec i gotować, żeby miała doskonały smak i kruchość, a także dzieli się przepisami. Nasz eksport wskazuje także zalety spożywania mięsa wołowego i podkreśla jego wartości odżywcze. Akcja ma ogromny walor edukacyjny. Klienci wracając do naszych sklepów przyznają, że w końcu wiedzą jak dobrze przyrządzić wołowinę, że poznali jej prawdziwy smak, a co najważniejsze, że nie jest to takie trudne, jak mogłoby się wydawać.

W 2018 r. ZM Warmia otworzyły pierwszą Steakownię, innowacyjny koncept sklepu mięsnego połączonego z częścią gastronomiczną. Jak Steakownie przyjęły się na rynku? 

więcej informacji:

ZM Warmia RSS ALERT    /    Bartosz Jankowiak RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    wołowina 2020 RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Warmia RSS ALERT    /    sklepy mięsne RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    Mięso na Wtorek RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jan 2020-08-05 08:46:58
    Ludzie jedzą mięso tylko dlatego, że tak bezmyślnie wychowali ich rodzice, a więc bezmyślnie szkodzą swojemu zdrowiu, środowisku, i przyszłości następnych pokoleń.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!