Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Prezes ZM Warmia: Widzimy przyszłość w polskiej wołowinie

Strona 2 z 3


Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 03-08-2020, 10:20

Obecnie działa pięć Steakowni w całej Polsce: w Biskupcu, Olsztynie, Giżycku, Warszawie i Gdańsku. W najbliższym czasie szykujemy przeniesienie Steakowni w Olsztynie do nowego, większego lokalu, dzięki czemu będziemy mogli przyjmować dużo więcej gości niż dotychczas. Lokal będzie naszą wizytówką w stolicy Warmii i Mazur. 

Steakownie szybko przyjęły się na rynku. Konsumenci szukają miejsc gdzie mogą zjeść polską wołowinę dojrzewającą. Steakownie to połączenie sklepów z restauracją, gdzie sprzedaje się najwyższej jakości wołowinę dojrzewającą, a także przyrządzone na miejscu steki. Z tą różnicą, że o ile w restauracjach serwuje się co najwyżej trzy-cztery rodzaje steków, tutaj klient może wybierać z kilkunastu rodzajów, które są eksponowane w przeszklonej ladzie. Klient wybiera odpowiednią grubość steka, a także stopień jego wysmażenia. Nasi Stekmistrzowie chętnie dzielą się wiedzą na temat pochodzenia mięsa, jak również sposobów jego przyrządzenia. W Steakowni można również kupić surowe mięso i przyrządzić je dopiero w domu.

ZM Warmia dysponują siecią kilkudziesięciu sklepów mięsnych. Jak ten kanał sprzedaży radzi sobie w dobie pandemii? 

Sklepy firmowe są dla nas istotnym kanałem dystrybucji, a także marketingową platformą komunikacji z konsumentami. Stale powiększamy sieć własnych sklepów firmowych. Ostatnio otworzyliśmy kolejną placówkę w Mońkach w woj. podlaskim. Jest to format sklepu Steak&Burger, w którym można nie tylko zrobić zakupy, ale także zjeść na miejscu lub zabrać do domu ciepłe burgery z wołowiną. Obserwujemy, że łączenie zakupów z możliwością zjedzenia ciepłego, a przede wszystkim doskonałej jakości burgera z naszej wołowiny, cieszy się coraz większym powodzeniem. Jest to również atrakcyjna oferta dla klientów młodszego pokolenia. 

Obecnie kończymy modernizację i rebranding sklepów, które zyskują jednolity, nowoczesny i przyjazny klientom wygląd. Wszystkie te działania: rebranding, Akademia Kulinarna Mistrza Marka, koncept sklepów Steak & Burger, polska wołowina oraz szeroka oferta wyrobów wędliniarskich powodują, że każda nasza placówka staje się specjalistycznym sklepem. To nas wyróżnia na tle innych sieci i hipermarketów.

więcej informacji:

ZM Warmia RSS ALERT    /    Bartosz Jankowiak RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    wołowina 2020 RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Warmia RSS ALERT    /    sklepy mięsne RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    Mięso na Wtorek RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jan 2020-08-05 08:46:58
    Ludzie jedzą mięso tylko dlatego, że tak bezmyślnie wychowali ich rodzice, a więc bezmyślnie szkodzą swojemu zdrowiu, środowisku, i przyszłości następnych pokoleń.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.236.135
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!