Profi: Umacniamy pozycję lidera w kategorii zup mokrych i pasztetów drobiowych
- Działania, które podjęliśmy w 2016 roku pozwoliły nam umocnić pozycję lidera w dwóch kategoriach tj. zupy mokre oraz pasztety z drobiem. W minionym roku wzmocniliśmy jeszcze bardziej naszą sieć sprzedaży. Zainwestowaliśmy w nowoczesny park maszynowy i infrastrukturę, a także zwiększyliśmy komunikację do rynku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogdan W. Śliwa, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu Wielkopolskiej Wytwórni Żywności Profi Sp. z o.o. sp. k.

W ocenie Bogdana Śliwy ważnym wydarzeniem dla Profi było wprowadzenie na rynek w 2016 roku nowości w kategorii gotowych do spożycia zup w torebkach doypack, czyli pierwszych na rynku zup owocowych.
- Zupy owocowe Profi „Wspomnienie dzieciństwa” nawiązują do tradycji jadania zup owocowych w Polsce i dostępne są w trzech popularnych smakach: zupa jabłkowa z cynamonem i makaronem, zupa wiśniowa z makaronem i zupa z owocami leśnymi i makaronem. Pod koniec roku wprowadziliśmy na rynek jeszcze jedną nowość w gamie zup gotowych tj. barszcz czerwony Profi, który w sezonie przedświątecznym, bożonarodzeniowym, został przyjęty przez rynek bardzo dobrze i zebrał wyśmienite opinie zarówno wśród konsumentów, jeśli chodzi o smak, jak i wśród kontrahentów, jeśli chodzi o popyt - dodaje.
W 2016 roku nie zabrakło także nowości produktowych Profi w kategorii pasztetów.
- Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy Wielkopolski Pasztet drobiowy z błonnikiem, który przygotowujemy wyłącznie z mięsa drobiowego, w tym mięsa z piersi kurczaka, i wzbogacamy błonnikiem pokarmowym, znanym ze swoich cennych właściwości zdrowotnych. Gamę Wielkopolskich Pasztetów z drobiem poszerzyliśmy o trzy nowe smaki: z czarnuszką, z chrzanem, oraz oliwkami i kaparami - dodaje.
Bogdan Śliwa dodaje, że 2017 rok Profi rozpoczęło wzmocnieniem obecności w internecie oraz przebudową strony internetowej.
- Nasza nowa witryna Profi.com.pl to efekt dynamicznego rozwoju firmy, w której od kilu lat sukcesywnie poszerzamy gamy istniejących produktów oraz wchodzimy w nowe kategorie rynkowe. W zakresie działań marketingowych, warto wspomnieć również o naszej ogólnopolskiej letniej kampanii outdorowej (billboardy i pojazdy komunikacji miejskiej) dla zup gotowych do spożycia oraz Wielkopolskich Pasztetów z drobiem. Reklama dedykowana była specjalnie na czas wakacyjny i nawiązywała do ulubionych letnich aktywności Polaków. W naszych działaniach komunikacyjnych chcemy pokazywać konsumentom, czym jest marka Profi po prawie 25. latach obecności na rynku oraz jak, z roku na rok, rośniemy w siłę. Dziś jesteśmy znanym producentem polskiej żywności oferującym wyśmienite zupy, pasztety i konserwy, hummus w różnych smakach, a także, od tego roku, świeże zupy i sałatki chłodzone - dodaje.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.