Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Promocja drobiu realizowana w nieodpowiedni sposób?

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2016, 13:22
Zdaniem Magdaleny Panasiuk-Krasińskiej, wiceprezes SuperDrob, na chwilę obecną promocja drobiu na rynkach zagranicznych nie jest realizowana w odpowiedni sposób.
Promocja drobiu realizowana w nieodpowiedni sposób?
Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes Handlu SuperDrob S.A. Fot. Superdrob

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Za mało się dzieje, za mało jest informacji o polskiej branży drobiarskiej, o naszych standardach, jakości, produktach - podkreśla Panasiuk-Krasińska.

Przyznaje jednak, że prowadzenie promocji drobiu polskiego za granicą, to niełatwa i kosztowna sprawa. Inny przekaz powinien być skierowany do przedsiębiorców (B2B), inny natomiast do konsumenta finalnego.

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • czytelnik 2016-04-27 20:39:44

    mięso jest produktem nieetycznym, bo ludzie nie potrzebują mięsa do życia, okazało się poza tym, że mięso jest szkodliwe jak azbest

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!