Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Provimi przeznaczy 50 mln zł na inwestycje

Firma Provimi dokonuje nowych inwestycji. W ostatnim czasie zarząd przedstawił nową strategię marketingową oraz wdrożył innowacyjne procesy inwestycyjne na terenie największych wytwórni w Polsce. Inwestycje są częścią planu rozwojowego polskich wytwórni, na który firma Provimi przeznaczy 50 milionów złotych.

Provimi przeznaczy 50 mln zł na inwestycje

Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
Data: 29-03-2011, 13:30

Z początkiem 2011 roku doszło do przekształcenia dotychczasowej organizacji sprzedaży regionalnej w sprzedaż gatunkową, podzieloną na trzy grupy: bydło, trzoda chlewna i drób. Nowa strategia Provimi zbudowana została w oparciu o potrzeby zarówno drobnych, jak i dużych producentów oraz dostawców, a jej głównym celem jest utrzymanie pozycji lidera na rynku produkcji pasz i żywienia zwierząt w Polsce.

Implementacja nowych rozwiązań pozwoli wzmocnić rentowność produkcji oraz wdrażać nowe programy żywienia zwierząt, które z kolei zwiększą opłacalność hodowli. - Wierzę, że wypracowana przez nas strategia umocni pozycję Provimi jako niekwestionowanego lidera na rynku - mówi Maciej Rybicki, prezes Provimi Polska.

Kolejnym etapem modernizacji firmy Provimi jest wdrożenie nowoczesnych systemów wspierających proces produkcji pasz w wytwórniach działających na terenie całego kraju. Najnowsze rozwiązania zapewnią zwiększenie możliwości logistycznych kluczowych wytwórni firmy Provimi w Białymstoku, Jarosławiu oraz Dobrzelinie. Dostosowując się do najnowszych standardów jakościowych, w Brzozowie, Świeciu i Jarosławiu dokonano wymiany programów sterujących produkcją, które zagwarantują jeszcze lepszą kontrolę procesów powstawania pasz. Odpowiedzią na ewaluację standardów produkcyjnych rynku drobiu, a w szczególności struktury pasz dla niosek, jest wdrożenie nowoczesnych mlewników o dużej wydajności, rozdrabniających pasze.

Udoskonalenie i opracowywanie nowych rozwiązań w zakresie programów żywieniowych zwierząt to zadanie priorytetowe dla firmy Provimi. W ostatnim czasie wytwórnie zostały wyposażone w automatyczne sondy do pobierania prób oraz analizatory w bliskiej podczerwieni NIRS, dzięki którym weryfikacja pasz odbywa się już podczas procesu produkcyjnego. - W przypadku Provimi - firmy zajmującej pozycję lidera rynkowego dostęp do nowoczesnego, efektywnie działającego zaplecza technicznego jest niezbędny dla stałego unowocześniania produktów zgodnie ze światowymi wymogami rynku - podkreśla Maciej Rybicki, prezes Provimi.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nieustanny rozwój firmy to również zasługa ogromnego zasobu wiedzy i potencjału pracowników. Z myślą o młodych, ambitnych i kreatywnych pracownikach firma Provimi rozpoczęła realizację Programu Rozwoju Kadry z Wysokim Potencjałem. Program jest koncepcją kompleksowego rozwoju, która ma na celu gruntowne przygotowanie pracowników do samodzielnej realizacji strategicznych dla Provimi zadań. Program stwarza możliwość uczenia się od najlepszych, na kolejnych etapach rozwoju zawodowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Rybicki RSS ALERT    /    Provimi Polska RSS ALERT    /    pasze RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Libic 2011-03-30 20:18:04
    Tylko dlaczego ta firma coraz mniej produkuje?Wielkość produkcji od 2 lat ciągle spada!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.228.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!