Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Przeczytaj cały wywiad z Krzysztofem Woźnicą, prezesem Zakładów Mięsnych Duda Silesia

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-11-2010, 14:05
... który w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl mówi m.in. na temat obfitującego w anomalie roku na rynku mięsa, przygotowaniach do debiutu giełdowego, współpracy z sieciami handlowymi, organizacjach branżowych, markach własnych oraz obiecującym rynku karmy dla zwierząt.
Przeczytaj cały wywiad z Krzysztofem Woźnicą, prezesem Zakładów Mięsnych Duda Silesia

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- 2010 r. zmienił rynek mięsa?

- W skali makro bieżący rok niewiele zmienił. Mimo, że bardzo wiele zakładów znalazło się w trudnej sytuacji rynkowej, konsolidacja postępuje tak powoli, że praktycznie jej nie widać. Nie ma chętnych do przejęć, do odważnych inwestycji. Firmy z branży prowadzą raczej zachowawczą politykę. Wynika ona między innymi z potężnej nadwyżki mocy produkcyjnych w sektorze mięsnym. Problemem jest też brak specjalizacji poszczególnych zakładów. Każdy chce produkować wszystkie asortymenty, a takie podejście jest nieperspektywiczne.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • wiadomo 2010-11-14 15:01:36

    Łukasz nas trzymał w napięciu prawie cały miesiąc! No wreszcie mamy całość wywiadu z \"ekspertem\" w branży :)

    Odpowiedz
  • Wacek 2010-11-14 17:58:58

    Tak, tak. To super ekspert, prezes \"wiodącej\" firmy w tej branży.

    Odpowiedz
  • chodowca 2010-11-14 18:31:44

    Zeby to miało ręce i nogi to DUDA SILESIA powinna podać warunki ugody zawartej z bankami. Mając 300 mln obrotu i 15 mln zysku trochę potrwa zanim oddacie bankom ich 140 mln. Przy braku swoich ubojni i kupnych półtuszach wzrost obrotów będzie wymagał sporych nakładów i stabilnego finansowania ale tego jakoś w wywiadzie nie przeczytałem. Szkoda, bo zamiast chrzanić dyrdymały nt rynku na poziomie ogólności liceum przydałoby się więcej konkretów. Propopnuję wziąć przykład z imienniczki z wielkopolski. Tam warunki porozumienia były jawne, opublikowane, jest cały czas polityka informacyjna skierowana do klientów i akcjonariuszy firmy a nadszarpnięta reputacja Dudy z Grąbkowa powoli została naprawiona. To trochę więcej niż parę marnych zdjęć. Drogi portalu bierzcie też przykład i zamiast robić pierdoły maglujcie takich jeleni do skutku.... Mają być konkrety i a nie lanie wody

    Odpowiedz
  • polecam komentarz pod artykułem ... 2010-11-14 19:58:02

    ppr.pl/artykul-duda-bis-walczy-152628-dzial-5.php

    Odpowiedz
  • Łukasz 2010-11-15 08:42:27

    Zaniżanie cen, sprzedawanie poniżej kosztów, kauczukowe wędliny itd.. to jest własnie to co Duda Silesia lubi najbardziej,

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!