• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Przedstawiciel SRW: Rozwój sieci sklepów własnych drogą dla producentów wędlin premium

- W dobie spowolnienia gospodarki, marki premium najlepiej rozwijać w sklepach własnych - mówi Piotr Ziemann, przedstawiciel Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej. - Do hipermarketów konsumenci chodzą przede wszystkim po to, żeby kupić tanio - dodaje.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-01-2009, 13:18
Przedstawiciel SRW: Rozwój sieci sklepów własnych drogą dla producentów wędlin premium

Hipermarkety nie są zatem dobrym kanałem dystrybucji dla ekskluzywnych wyrobów mięsnych. - Dlatego rozsądną drogą byłoby przekonać rzeźników do współpracy z piekarzami i mleczarniami przy tworzeniu własnych placówek, gdzie klient mógłby kupić zarówno tradycyjnie produkowane wędliny, jak i wysokiej jakości pieczywo, oraz przetwory mleczne. Tego typu sklepy powstają już w Trójmieście i cieszą się sporym powodzeniem - mówi Ziemann.

Polacy coraz bardziej cenią produkty wyprodukowane według tradycyjnych receptur - w ubiegłym roku ich sprzedaż wyraźnie wzrosła względem roku 2007. Na czele rankingów najchętniej kupowanych mięsnych produktów premium królują wędzonki i kiełbasy cienkie.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • 3miasto 2009-01-09 10:13:01

    Tego typu sklepy nie tylko powstają, ale powstawały już dawno w Trójmieście i innych miastach. Ameryki tu nie odkryto. Najbardziej znany mi przykład to sieć delikatesów Gzella.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!