• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Przedstawiciel ZM Tarczyński: Mięsna górna półka nie odczuje skutków kryzysu

- Producenci wędlin klasy premium nie muszą obawiać się kryzysu. Portfele klientów kupujących mięsa z górnej półki nie są tak bardzo zagrożone dekoniunkturą, żeby miały się zmienić nawyki żywieniowe bogatszych konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Łukasz Jaśkowiec, przedstawiciel ZM Tarczyński. - Niepokój mogą natomiast odczuwać zakłady produkujące wędliny ze średniej i niższej półki - dodaje.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-01-2009, 12:48
Przedstawiciel ZM Tarczyński: Mięsna górna półka nie odczuje skutków kryzysu

Zakład Przetwórstwa Mięsnego Tarczyński nie odczuwa spowolnienia gospodarki. - Od trzech lat odnotowujemy systematyczny wzrost sprzedaży wędlin premium. Rok 2008 był pod tym względem bardzo udany - mówi Jaśkowiec. - Obecnie zakłady rozwijają sieć sprzedaży w sieciach detalicznych - dodaje.

Pod koniec ubiegłego roku firma wprowadziła do oferty wyroby ze strusia. - W okresie świąt sprzedaż ekskluzywnych wędlin jest zawsze bardzo dobra, jednak popyt na produkty ze strusia przerósł nasze oczekiwanie - mówi przedstawiciel ZM Tarczyński.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zakłady od 1990 roku prowadzą działalność w zakresie szeroko rozumianego przetwórstwa mięsa. Obecnie produkują około 60 ton wyrobów na dobę i ilość ta systematycznie wzrasta. W swej ofercie posiadają wyroby wytwarzane zarówno z mięsa wieprzowego, drobiowego, jak i mięs egzotycznych.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • eksporter 2009-01-13 09:26:58

    bzdury ten pan opowiada , eksportuje do Szwecji od 1992 roku i od kilku miesiecy jest zdecydowany spadek sprzedazy drogich elementow np.poledwicy wolowej , cena z 19 eur/kg spadla do 13 eur/kg a i tak brak kupujacych , konsumeci w Szwecji ograniczaja zakupy drogich produktow a chyba jednak jest to zamorzniejsze spoleczenstwo ? mysle ze ta wypowiedz to tylko pobozne zyczenia wlascicielil zakladu

    Odpowiedz
  • Obserwator. 2009-01-13 09:39:33

    Kolego eksporterze, do tej pory konkurowałeś jakością polędwicy czy jej ceną ? Być możę jesteś w kategorii \"polędwica\" na najniższej półce w Szwecji?

    Odpowiedz
  • Bart Simpson 2009-02-06 16:28:06

    Tarczyński zawsze był uważany za średniopólkowca lecz na dzień dzisiejszy handluje szynkami z łopatki po 11zł. Proszę więc powiedzieć czy właśnie o tym jest ten artykuł. Klasa premium to cena w sklepie 15-17 zł za kg? Firmy które mają przyrosty sprzedaży nie sprzedają udziałów zewnętrznym inwestorom jak to ładnie napisano \"list intencyjny\"... To prawie tak jak duda sosnowiecki (poziom premium).

    Odpowiedz
  • wspaniały 2009-03-12 20:30:45

    Wszystkie te wedliny to jende wielka kicha wedliny ze strusia kicha psuja sie nietrzymaja A Tarczynski nabral kredytów i banki do dupy sie dobrały i co sie sprzedał Taka jest prawda

    Odpowiedz
  • dragon113 2009-03-17 22:39:57

    Coś Pan Łukasz Jaśkowiec ma problemy z prostą logiką. Panie Łukaszu trochę wykształcenia i nic więcej nie trzeba aby wiedzieć iż w trakcie kryzysu własnie producenci produktów Premium i Super Premium stracą najwięcej na sprzedaży. Dlatego też sam Pan pośrednio się przyznałeś iż własnie Pana firmaq duża straci na kryzysie. A tą prostą logikę znają wszyscy na świecie. Oczywiście oprócz przedstawicieli firmy Tarczyński. Może dlatego jest tam taka rotacja wśród braci handlowej?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!