• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Przedstawicielka ZM Pekpol Ostrołęka: Niska cena mięsa zwykle oznacza niższą jakość

Kupując mięso na grilla nie należy kierować się niską ceną produktu, ponieważ zwykle oznacza to również niższą jakość - mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2012, 14:03
Przedstawicielka ZM Pekpol Ostrołęka: Niska cena mięsa zwykle oznacza niższą jakość
Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka

- Radzę kupować marki zaufanych producentów, w sprawdzonych sklepach. Jeśli decydujemy się na mięso na wagę, spytajmy sprzedawcę o datę przydatności do spożycia, a także źródło jego pochodzenia. Dzięki temu będziemy mieć większą pewność, że podaliśmy najbliższym świeże, badane przez lekarza weterynarii mięso - podkreśla Wódkiewicz.

Specjaliści podkreślają, że alternatywą dla mięs na wagę, są mięsa pakowane, gotowe do smażenia, przyprawione i zamarynowane. Posiadają one wiele zalet: widniejąca nazwa producenta i data określająca optymalny termin do spożycia są gwarancją jakości i bezpieczeństwa. Mięsa znanych producentów gotowych specjałów są wybierane z najlepszych części półtusz, dzięki czemu dostarczają wybitnych doznań smakowych wszystkim wielbicielom mięsa.

Najpopularniejszym daniem z grilla są kiełbaski. Łatwo się je przyrządza, gdyż nie wymagają wiele uwagi, należy tylko od czasu do czasu je przewracać. - Dobra kiełbasa powinna być już tak doprawiona, żeby nie wymagała stosowania dodatkowych przypraw. W ofercie firmy Pekpol jest jeszcze lubiana przez konsumentów kiszka ziemniaczana - produkt ziemniaczany z dodatkiem wędzonego boczku. W tym roku wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i rozszerzyliśmy ofertę produktów na grilla. Wzbogaciliśmy ją o grillery, grillburgery oraz grillaski, w trzech wariantach smakowych, a także o dwa rodzaje kiełbasy: wiejską i dworską - wylicza Wódkiewicz.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Konsument 2012-05-29 15:30:26

    \"Najpopularniejszym daniem z grilla są kiełbaski\" - z dodatkiem peklosoli? - bezpośredni kontakt z ogniem? nie mówi Wam nic taka kombinacja?

    Odpowiedz
  • nedpolams@op.pl 2012-05-30 15:39:09

    Rozumiem ten tekst jako reklama Państwa produktów. Natomiast chciałbym odnieść się do wpisu w tytule - Niska cena mięsa zwykle oznacza niższą jakość. Mam pytanie a czym wyróżnia się u Państwa wysoka jakość. W wypadku zakupu produktów na gryla dlaczego powinienem kupić wasz produkt. Przepraszam bardzo ale wierzyć to znaczy sprawdzać. Po tych licznych zawirowaniach jakościowych zbudowanie wiarygodnej marki nie będzie takie proste. Mimo to życzę powodzenia.

    Odpowiedz
  • Bober 2012-05-30 22:04:50

    Proszę Panią ale Pani odkryła - fenomen!!! Gratulacje!!! Może przyglądniemy się etykietą Państwa produktów z czego i z czym produkujecie pasztety, parówki, kiełbasy??? - szanowna Pani ekspert od marketingu?

    Odpowiedz
  • Karol 2012-05-31 06:42:52

    Pamapol-Produkcja do ARR wyłoniona w drodze przetargu Cena na klopsiki w puszkach za 1 szt 2,45 Prawdziwy koszt wyprodukowania to ok. 4,00 zł przy zerowym koszcie zakładowym. ARR doskonale zdaje sobie sprawę z takich kosztów ZERO reakcji Użyte mięso których zawartość musi być 55% w puszce zgodnie z specyfikacją II kl wieprzowe musi w Pamapolu kosztować 1-1,5 zł za 1 kg..Program TVN odkryje prawdę ..oglądajcie

    Odpowiedz
  • Hui Wam Woko 2012-05-31 07:25:20

    Karol kiedy TVN?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!