• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Rio Mare: Notujemy rekordowe udziały w rynku

- Po naszych kampaniach telewizyjnych osiągnęliśmy historyczne rekordy udziału w rynku. Według danych Nielsena we wrześniu 2017 r. było to 16,4 proc. wartościowo (bez  dyskontów). Jeszcze nie tak dawno, bo w 2015 roku, nasze udziały wynosiły 10 proc., a w 2016 12 proc. Tak więc zmiana jest znacząca - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dariusz Grabiec, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Bolton Polska sp. z o.o., dystrybutora produktów Rio Mare w Polsce.
  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 22-02-2018, 13:37
Rio Mare: Notujemy rekordowe udziały w rynku
Ania Starmach od 2017 roku jest twarzą kampanii marketingowej Rio Mare, fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W maju 2017 r. Rio Mare zainaugurowało dużą kampanię marketingową z udziałem Ani Starmach. Jurorka polskiej edycji programu MasterChef pojawiła się w spotach reklamowych, w których przygotowała potrawy z produktów Rio Mare. Przepisy znalazły się na oficjalnej internetowej stronie marki. (czytaj więcej)

Jak mówi Dariusz Grabiec, dzięki intensywnej kampanii marce Rio Mare udało się przyciągnąć nowych konsumentów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • mar 2018-02-22 14:42:07

    Pomóżmy odrodzić się Browarowi Fuhrmann w Połczynie-Zdroju !!! Sprawmy aby legendarne Piwo Połczyńskie powróciło na Pomorze. Do dnia dzisiejszego czeski nabywca spółki - Browary Lobkovicz nie podały oficjalnego powodu odstąpienia od transakcji przejęcia Browaru Fuhrmann. Skutki były tragiczne i doprowadziły do rocznej przerwy w produkcji piwa w połczyńskim browarze. Naraziły też na straty wielu dostawców i wpędziły w nędzę wielu pracowników.

    Odpowiedz
  • okoń 2018-02-23 11:24:54

    chyba jest błąd w tych danych

    Odpowiedz
  • okoń 2018-02-23 11:28:19

    odejmując wszystkie inne tunczyki i weryfikując klientów, odejmując dyskonty i supermarkety, to może faktycznie urośnie jakieś % czyli na podwórku w ,,pięciu,, sklepach

    Odpowiedz
  • Podróżnik 2018-02-23 12:40:34

    Podobnie jak ma to miejsce w innych produktach, tak i tu Polacy traktowani są jak gorszy sort. W puszkach Rio Mare we Włoszech używa się tuńczyka żółtopłetwego, a do Polski przyjeżdża już tylko tuńczyk plamisty, który jakościowo jest gorszy. Cena we Włoszech jakościowo lepszego tuńczyka to ok 1€ z groszami a w Polsce tuńczyk jakościowo gorszy kosztuje min. 10 zł. Ale skoro sprzedaż rośnie, to znakiem tego że Polacy lubią kupować badziew w puszce za podwójną cenę

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!