Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Robinson Europe S.A. chce zwiększać rozpoznawalność swoich marek

Robinson Europe S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect, zajmująca się sprzedażą sprzętu wędkarskiego, prowadzi intensywne działania mające na celu wzmacnianie wizerunku i rozpoznawalności swoich marek. Firma pracuje także nad realizacją zamówień pre-orderowych i rozbudową oferty handlowej.

Robinson Europe S.A. chce zwiększać rozpoznawalność swoich marek
Robinson Europe S.A. pracuje nad rozbudową oferty handlowej, fot. Robinson Europe

Autor: informacja prasowa
Data: 16-03-2020, 13:51

W pierwszym kwartale roku obrotowego 2019/2020 Robinson Europe S.A. miała 314 tys. zł straty netto przy przychodach netto ze sprzedaży w wysokości 2.783 tys. zł. W analogicznym okresie roku obrotowego 2018/2019 Spółka zanotowała stratę netto w kwocie 11 tys. zł, a jej przychody netto ze sprzedaży wyniosły 2.866 tys. zł.

Pierwszy kwartał każdego roku obrotowego w branży wędkarstwa jest zazwyczaj trudny do przewidzenia, ale nie ma on większego znaczenia w ogólnym wyniku rocznym. Spółka odczuła w nim rosnące koszty wynagrodzeń, które przełożyły się na wzrost kosztów działalności. Dodatkowo, Robinson Europe S.A. prowadzi nadal rozpoczęte w zeszłym roku inwestycje w bardzo aktywną promocje marki, co w krótkim okresie będzie miało niekorzystny wpływ na poziom kosztów, ale w długim okresie przyniesie pozytywne rezultaty. Zdaniem Zarządu Spółki długoterminowe planowanie działań rozwojowych stanowi najlepszą drogę w kierunku poprawy wyników finansowych - poinformowała spółka.

- Pierwszy kwartał w naszej branży jest zawsze dużą niewiadomą, ale na szczęście nie ma one większego wpływ na wynik w całym roku obrotowym. Prowadzimy cały czas bardzo intensywny program inwestycyjny mające na celu promocję i budowanie wizerunku marek. W tej chwili ponosimy w związku z tym wyższe nakłady inwestycyjne, ale uważam, że wkrótce zwrócą się one z nawiązką. W pierwszym kwartale z uwagi na słabszy popyt towary były także sprzedawane w ubiegłorocznych cenach, co oczywiście miało swoje odzwierciedlenie w niższej rentowności. Patrzymy jednak z dużym optymizmem na kolejne kwartały.” - komentuje Paweł Busz, Członek Zarządu Spółki Robinson Europe S.A.

Spółka realizuje już zamówienia pre-orderowe, a dostawy z pierwszego rzutu przyszły terminowo. Oferta Robinson Europe S.A. spotkała się ze sporym uznaniem klientów, co potwierdza odpowiedni dobór asortymentu. Emitent bardzo dba o obszar reklamowo- marketingowy i stworzył koncept tzw. „Dni z Robinsonem”, w ramach którego w sklepach wędkarskich organizowane są wydarzenia, podczas których prezentowany jest oferowany sprzęt. Ważnym elementem budowania wizerunku marki jest także stała obecność na branżowych targach i organizacja prezentacji oraz prelekcji. Natomiast drużyny sportowe Spółki odnoszą znaczące sukcesy na arenie krajowej i podnoszą w ten sposób prestiż
marki. Zarząd Robinson Europe S.A. uważa, że równomierny rozwój wielu obszarów funkcjonowania Spółki przełoży się na wzrost jej wartości.

więcej informacji:

Robinson Europe RSS ALERT    /    wędkarstwo RSS ALERT    /    wędkowanie RSS ALERT    /    Paweł Busz RSS ALERT    /    NewConnect RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.167.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!