Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Rośnie sprzedaż wędlin paczkowanych, mięsnych dań gotowych i półproduktów

28 proc. konsumentów twierdzi, iż jest skłonna wydać więcej, o ile pozwoli im to na zaoszczędzenie czasu - mówi Magdalena Nowak, Marketing Manager w firmie Regis.

Rośnie sprzedaż wędlin paczkowanych, mięsnych dań gotowych i półproduktów

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 25-03-2010, 14:50

Zdaniem Magdaleny Nowak klienci coraz większą wagę przywiązują do racjonalnego gospodarowania czasem, dlatego zrozumiały jest rozwój wędlin paczkowanych i półki samoobsługowej, dań gotowych i półproduktów do przyrządzenia.

Podkreśla, że dobry efekt sprzedażowy możemy osiągnąć, jeśli dopasujemy odpowiednie trendy do naszej grupy docelowej. - Warto spróbować razem z konsumentami z danej grupy porozmawiać tych trendach, o jej problemach, poznać rytuały codziennie towarzyszące zwykłym sytuacjom życiowym (badania etnograficzne) lub z pomocą wywiadu dowiedzieć się co tak naprawdę jest najistotniejsze dla konsumenta (badania FGI, IDI, CATI, CAVI) - tłumaczy przedstawicielka Regis. - Świadomość tego, że konsument rządzi, z pewnością przybliży to nas do celu, jakim jest wygrana bitwa o jego głos przy półce - podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Magdalena Nowak RSS ALERT    /    Regis RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.120.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!