• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Rośnie zainteresowanie ofertą gotowych dań rybnych

- Zarówno w kategorii mrożonek jak i konserw zauważalne jest, że półka z produktami gotowymi poszerza się proporcjonalnie zmniejszając półkę półproduktów – zwraca uwagę w Bożena Serzycka, prezes giełdowej spółki Wilbo.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-09-2015, 13:28
Rośnie zainteresowanie ofertą gotowych dań rybnych
Bożena Serzycka, prezes Wilbo. Fot. Wilbo

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zdaniem Bożeny Serzyckiej, prezes Wilbo, konsumenci coraz chętniej wybierają produkty rybne z segmentu dań gotowych. Systematycznie zmniejsza się półka z produktami wymagającymi głębszego przetworzenia. W prostej linii wynika to z ze wzrostu tempa życia oraz braku czasu, który w coraz większym stopniu doskwiera konsumentom. Firmy z branży, w tym Wilbo, muszą odpowiedzieć na to wyzwanie.

- Wilbo śledząc ten trend stworzyło taką linię – jest nią właśnie Neptun Delikatny, gdzie wykorzystujemy łososia z naturalnych łowisk. Jest to przekąską, która tworzy spójną porcję dania gotowego. Nasze panierowane produkty mrożone również można zaliczyć do dań szybkiego przygotowania, co potwierdza się w sprzedaży naszych produktów do firm z portfolio cateringowym – przyznaje Serzycka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tech. Przetw. Rybnego 2015-09-12 14:39:12

    W zupelnosci zgadzam sie z p. Sarzycka ktora w wypowiedzi swej rozpoznaje trendy na gotowe dania. Kierunek ten juz od dawna uaktywnil sie tu gdzie mieszkam i nie zadna to nowosc. Nowosc to rodzaj podawanego produktu. Zaskakuje mnie tu wypowiedz odnosnie lososia z \"naturalnych lowsisk\" Czy aby zeczywiscie chodzi tu o lososia polawianego na otwartych wodach ... ? Czy aby nie mamy tu do czynienia z lososiem z Aquakultury ? No coz, jesli to ten dziki to zapewne ceny na dania gotowe beda niewspolmiernie wyzsze co moze \"zamrozic\" popyt na takowe bo osobiscie nie wierze w silna zasoobnosc materialna polskiego w szerokim tego slowa pojeciu spoloczenstwa polskiego. Nie koniecznie atrakcyjnosc produktu zwiazana musi byc z extraklasowa baza na ktorej jest on zbudowany. Jest to oczywiscie b.wazny aspekt ale wazniejsze to sposob podania, nowoczesnosc produktu, latwosc w przyzadzeniu i urozmaicone walory smakowe. Zreszta co tu bede \"uczyl\" zapewne w Wilbo sa doskonali fachowcy ktorzy sprostaja zadaniu. Oczywiscie cielkaw jestem na te nowe produkty o ktorych byla mowa. Mam nadzieje, ze tym razem beda na tyle innovacyjne, ze warto bylu tu na ten temat mowic. Swego czasu bywajac w tej firmie staralem sie wprowadzic pare nowosci ale widocznie jak na tamten czas byly one \"za nowe\" choc juz wtedy byla grupa ludzi ktorzy dostrzegli to ale nie stety byla tez grupa ktora zdeaktywowala dalsze dzialania. A szkoda, bo byc moze WILBO moglo by nyc prekursorem juz wtedy tego o czym dopiero dzis mowi p. Sarzycka

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!