Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rośnie zainteresowanie sieci handlowych współpracą z regionalnymi producentami mięsa

Sklepy wielkopowierzchniowe zaczynają nawiązywać kontakt z wytwórcami regionalnymi. Klient powoli zaczyna rozróżniać produkcję przemysłową od regionalnej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ryszard Mroczek, prezes Zakładów Przetwórstwa Mięsnego Mroczek.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2009, 12:22
Rośnie zainteresowanie sieci handlowych współpracą z regionalnymi producentami mięsa

Bliskość sklepu, świeżość wyrobów, szybki dowóz oraz marka znana w swoim regionie - to zdaniem Ryszarda Mroczka w kluczowy sposób wpływa na decyzje konsumenckie przy zakupie wyrobów mięsnych. - W ostatnich miesiącach widać tendencję kupna przez klientów wędlin tanich i popularnych jak: parówka, zwyczajna, śląska. Widzimy również, że w naszym regionie spadło zapotrzebowanie na wędzonki i kiełbasy wysokojakościowe - zauważa prezes ZPM Mroczek.

ZPM Mroczek to firma rodzinna z dwudziestoletnią tradycją. Rozpoczynając od niewielkiej produkcji w 1988 r. w małym zakładzie, w ciągu kilkunastu lat firma zwiększyła swoją ofertę do ponad 80 asortymentów wędlin.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!