Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Rozwój handlu nowoczesnego stymuluje popyt na produkty convenience

Modele konsumpcyjne i style życia zachodnich społeczeństw dotarły do Polski na dobre, więc popyt na produkty convenience będzie rósł, stymulowany także przez rozwój handlu nowoczesnego, rozwijającego i utrwalającego określone postawy konsumpcyjne - ocenia Piotr Antkowiak, dyrektor zarządzający OSI Poland Foodworks.

Rozwój handlu nowoczesnego stymuluje popyt na produkty convenience
Piotr Antkowiak, dyrektor zarządzający OSI Poland Foodworks

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 04-06-2013, 12:30

Nasz rozmówca przyznaje, że jego zakładów produkcyjnych asortyment produktów convenience jest bardzo interesujący. - Wyższy stopień przetworzenia wiąże się bezpośrednio z wyższą marżą. Dlatego podaż ze strony polskich firm będzie rosła. Potrafimy produkować taniej, przy zachowaniu wysokiej jakości. W mojej ocenie wiele polskich firm wykorzysta te możliwości rynkowe - mówi Antkowiak, zwracając uwagę, że OSI Poland Foodworks jest ważnym uczestnikiem tego rynku, ale jako poddostawca. - Naszą specjalizacją jest zaopatrywanie producentów wyrobów gotowych w surowiec wołowy - wskazuje.

- W produktach convenience kluczowe znaczenie ma jakość składników, stąd ważne kto jest dostawcą półproduktów, bo to ma wpływ na ostateczny efekt końcowy. Spełniamy rygorystyczne wymagania jakościowe, dzięki czemu możemy być kwalifikowanym dostawcą do największych światowych producentów convenience. W ramach grupy OSI mamy kilkanaście zakładów specjalizujących się w produkcji żywności wstępnie przetworzonej - dodaje.

W tej chwili realizowana jest inwestycja w należącym do Grupy OSI zakładzie Alpenrind w Austrii. Ma ona umożliwić produkcję surowych oraz częściowo przetworzonych produktów mięsnych. - Jesienią z kolei, OSI Food Solution Poland, druga spółka Grupy OSI w Polsce, otworzy nowy zakład w Ostródzie, produkujący hamburgery do największych światowych sieci fast food - zapowiada Antkowiak. - OSI Poland Foodworks jest największym dostawcą surowca do ich produkcji. Jak widać Grupa OSI uważnie śledzi trendy rynkowe i odpowiednio reorganizuje swoje zaplecze produkcyjne by stać się ich beneficjentem - zaznacza.

Dodaje, że łatwo przewidzieć rozwój sektora produktów convenience. - Wystarczy pójść do supermarketu w Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii, aby zobaczyć jak wygląda półka z produktami convenience. To jest nasza przyszłość. W Polsce niewątpliwie liderem zmian jest Tesco, poszerzające sukcesywnie ofertę produktów convenience, a w segmencie sklepów dyskontowych oczywiście Biedronka, która ze względu na swój zasięg nie tylko adaptuje się do potrzeb klientów, lecz oraz częściej wprowadza nowe standardy - podkreśla ekspert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Antkowiak RSS ALERT    /    OSI Poland FoodWorks RSS ALERT    /    OSI Food Solutions RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT    /    hamburgery RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!