Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rubin Beef: Producenci polskiej wołowiny muszą zacząć się cenić

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 10-01-2019, 13:39
- Skupiamy się na inwestowaniu w markę polskiej wołowiny, bo niestety jako producenci z Polski kojarzymy się głównie z niską ceną. A to przekłada się w dłuższej perspektywie na zwolnienie rozwoju sektora oraz znikomym inwestowaniu np. w hodowlę - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Mikulec, prezes Rubin Sp. z o.o.
Rubin Beef: Producenci polskiej wołowiny muszą zacząć się cenić
Piotr Mikulec, prezes Rubin Sp. z o.o., fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Piotr Mikulec jest dużym optymistą jeżeli chodzi  o rozwój branży wołowej w Polsce.

- Czeka nas jednak bardzo dużo pracy, między innymi stworzenia dobrej marki polskiej wołowinie poprzez stałe podnoszenie i doskonalenie procesów produkcyjnych. No i musimy w końcu zacząć się cenić. Naszą cegiełką w budowaniu marki polskiej wołowiny jest Rubin Grading Standards™, pierwszy w Europie system klasyfikacji wołowiny, który jest bardzo ceniony wśród naszych klientów - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!