Grupa Drosed, producent Pasztetu Podlaskiego, przygotowała kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Nie ma Podlaskiego, nie...", skierowanej do osób w wieku 20-35 lat. Reklama outdoor w 10 miastach Polski obejmie nośniki takie, jak billboardy 6x3, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej oraz autobusy (w Łodzi, Rzeszowie, Białymstoku, Toruniu i Poznaniu). Kampania będzie trwać przez dwa miesiące, od początku maja do końca czerwca br.

Dopełnieniem kampanii zasięgowej będą niestandardowe działania ambientowe, komunikacja na portalu społecznościowym facebook (dedykowana strona z aplikacją konkursową), a także reklama w serwisach internetowych adresowanych do osób w wieku 18-25 lat. Firma Drosed chce w ten sposób wzmocnić świadomość marki Podlaski wśród młodzieży oraz budować ją w grupie tych, którzy dotychczas Podlaskiego nie znali.

Kampania jest kontynuacją i rozwinięciem działań promocyjnych prowadzonych w ubiegłym roku. Za koncepcję, kreację kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja Brandcomm Polska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl