Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rusza kampania promująca polski drób w Azji

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 01-03-2016, 11:17
Agencja Partner of Promotion rozpoczyna realizację kampanii informacyjno-promocyjnej „Europejski drób - w jakości siła” w Azji. Jej budżet wynosi ponad 4 mln euro - informują wirtualnemedia.pl.
Rusza kampania promująca polski drób w Azji
Fot. Fotolia

Projekt jest realizowany przez agencję dla Krajowej Rady Drobiarstwa - Izby Gospodarczej współfinansowany ze środków unijnych. 

Kampania została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz w Chinach i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe produkowane w systemie QAFP.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!