Rusza kampania promująca polski drób w Azji
- Autor: wirtualnemedia.pl
- Data: 01-03-2016, 11:17
Agencja Partner of Promotion rozpoczyna realizację kampanii informacyjno-promocyjnej „Europejski drób - w jakości siła” w Azji. Jej budżet wynosi ponad 4 mln euro - informują wirtualnemedia.pl.

Fot. Fotolia
Projekt jest realizowany przez agencję dla Krajowej Rady Drobiarstwa - Izby Gospodarczej współfinansowany ze środków unijnych.
Kampania została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz w Chinach i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe produkowane w systemie QAFP.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl.
Powiązane tematy:
-
Czy polski kurczak jest przygotowany do zimy? (analiza)
-
Drożyzna dopiero przed nami? Ceny skupu podstawowych produktów dramatycznie rosną
-
Mięso w sklepach drożeje na potęgę. Spadnie krajowe spożycie?
-
Gobarto broni ceny akcji podanej w wezwaniu. "Jest w przedziale wartości godziwej"
-
Eksport polskiego drobiu wzrósł o połowę. Zdecydowały o tym 3 czynniki
-
Inflacja im niestraszna. Ten kraj zaspokaja dziś światowy popyt na drób
-
mięso na wtorek
Prezes Cedrobu: W branży spożywczej nie ma kryzysu
-
Turcja nie chce się już kojarzyć z drobiem
-
Szczepienie drobiu przeciwko Salmonelli powoduje antybiotykooporność
-
Rocznie do budżetu trafi 150 mln zł w związku z opłatami weterynaryjnymi
komentarze (0)