Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Rusza kampania "Weź się za wołowinę"

25 czerwca startuje ogólnopolski konkurs kierowany do restauratorów, chefów kuchni i konsumentów. Projekt ma na celu zwiększenie spożycia polskiej wołowiny na rodzimym rynku, poprzez edukację konsumentów na temat jakości produkowanego mięsa, ras hodowanych w Polsce, ich charakterystyki, walorów smakowych oraz możliwości wykorzystania. Kampania finansowana jest z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: pr
Data: 26-06-2014, 15:39

Jak polski, przeciętny konsument myśli o wołowinie? Z jednej strony postrzega ją, jako mięso drogie - brak mu wiedzy na temat jego rodzajów, możliwości przeznaczenia - z drugiej zaś, kojarzy je z bydłem mlecznym, a co za tym idzie niską jakością. To wszystko powoduje, że wybiera wołowinę argentyńską, australijską, amerykańską - często tylko polędwicę, jako gwaranta jakości i smaku. Jednocześnie wśród wielu Polaków wzrasta świadomość na temat ceny, jakości, wiarygodności producentów, rekomendacji osób - znanych i lubianych oraz kreowania mody na różne kategorie potraw.

Projekt „Weź się za wołowinę" kierowany jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku 25+, interesujących się kuchnią, przygotowujących posiłki w domu, bywających w restauracjach, ale i do kobiet, powyżej 30-go roku życia, które szukają inspiracji, nowych smaków, często oszczędności w codziennym gotowaniu.

Kampanię wspierają uznani Chefowie Kuchni: Adam Chrząstowski - współwłaściciel krakowskiego steakhouse'a Ed Red i Darek Kuźniak - finalista programu Top Chef i Ssous Chef Wojciecha Modesta Amaro w Hells' Kitchen. Chefowie będą sprawować merytoryczny patronat nad kampanią - podkreślać wysoką jakość polskiej wołowiny, komunikując o jej charakterystycznym, niepowtarzalnym smaku, edukować o rasach mięsnych hodowanych w Polsce, wszechstronności wykorzystania mięsa czy wreszcie - wspólnie z zaproszonym do projektu dietetykiem - mówić o wartościach odżywczych.

Do udziału w projekcie mogą się zgłosić restauracje z całego kraju. Intensywna faza konkursowa trwać będzie 6 miesięcy. Warunkiem uczestnictwa jest zamieszczenie na stronie www kampanii co najmniej dwóch potraw przygotowanych na bazie polskiej wołowiny. Dania, które konsumenci będą mogli skosztować w danej restauracji i ocenić również za pośrednictwem strony www kampanii.

Uczestnictwo w projekcie to świetna okazja do szerokiej promocji restauracji, Chefa Kuchni, jego kreatywności oraz nowego menu. Każda z restauracji, biorąca udział w konkursie, będzie wspierana narzędziowo i komunikacyjnie. Otrzyma pakiet materiałów POS, możliwość promowania w mediach ogólnopolskich, a co najistotniejsze - zniżkę na zakup mięsa wołowego u wybranych producentów. Ponadto, na restauracje oraz konsumentów czekają atrakcyjne nagrody. Sami konsumenci, w odrębnej rywalizacji, będą mogli również zmierzyć się z Chefami, proponując swoje przepisy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Weź się za wołowinę RSS ALERT    /    promocja wołowiny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!