Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rusza kolejna kampania reklamowa parówek premium Tarczyński

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2018, 10:42
Marka Tarczyński, lider rynku kabanosów w Polsce i producent wędlin, od 1.09.2018 wraca z silną kampanią telewizyjną pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”, promującą swoje parówki z szynki oraz parówki z fileta z kurczaka.
Rusza kolejna kampania reklamowa parówek premium Tarczyński
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób - charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla najważniejsze walory promowanych parówek z szynki i parówek z fileta z kurczaka.

 „Masa to mięsa” – „Pożywne takie” – „Pełna para od rana” – to hasła klucze, dzięki którym kampania wyjaśnia dlaczego parówki marki Tarczyński to „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.  

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!