Projekt Jagnięcina Podhalańska w 12 odsłonach polega na realizacji krótkich filmików pokazujących różne sposoby przyrządzana mięsa jagnięcego w wykonaniu gaździn z Koła Gospodyń Wiejskich w Kościelisku. Jego celem jest promocja tego góralskiego specjału jako produktu regionalnego z oznaczeniem geograficznym.

Cykl jest przypomnieniem specjałów kuchni góralskiej, ale również pokazaniem możliwości wykorzystania mięsa jagnięcego w różnych odsłonach, różnych daniach, różnych smakach. Spoty będą realizowane w oryginalnych wnętrzach z wystrojem góralskim, z wykorzystaniem przedmiotów używanych podczas codziennego przygotowywania posiłków, jak ceramika z barwnymi elementami kwiatowymi czy rzeźbione kuchenne narzędzia drewniane. Każdy filmik, oprócz prezentacji zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych przepisów na dania z jagnięciny będzie okraszony barwnymi opowieściami o regionie, jego tradycjach i obyczajach.

Tak, jak Koło Gospodyń Wiejskich z Kościelska charakteryzuje duża różnorodność osobowości, tak zostaną przedstawione rozmaite sposoby przyrządzania jagnięciny. Będzie więc i na ostro i na słono, na wesoło i na gorzko.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl