Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Rusza wielokanałowa kampania reklamowa łososia marki Mowi (wideo)

Marka łososia Mowi wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, Mowi is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.

Rusza wielokanałowa kampania reklamowa łososia marki Mowi (wideo)
fot. kadr za YouTube

Autor: informacja prasowa
Data: 26-04-2019, 14:26

15 kwietnia 2019 r. ruszyła wielokanałowa kampania promująca markę Mowi pod hasłem “Salmon is Good, Mowi is Goodness”, które jest globalnym manifestem Mowi. Obejmuje ona szereg kanałów komunikacji – od telewizji przez digital, prasę drukowaną po niestandardowe działania dla konsumentów na terenie całej Polski. Jednym z nich jest popularny food truck, który pod nazwą “GoodTruck” wyruszył w ogólnopolską trasę, aby dzielić się dobrem, które tkwi w Mowi.

Częścią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny wyreżyserowany przez Belen Gayan i zrealizowany przez agencję reklamową The Cyranos//McCANN. Za jego adaptację na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TenZacharski.

Mowi zaprasza do współpracy również znanych blogerów oraz influencerów kulinarnych i lifestylowych, którzy dzięki marce mają okazję spróbować dań z łososiem przygotowywanych przez najlepszych szefów kuchni w Polsce.

W ramach działań promocyjnych w branży HoReCA Mowi wspiera ogólnopolskie konkursy kulinarne. Marka będzie obecna na jednym z największych wydarzeń kulinarnych w Polsce - Taste Masters 2019 organizowanym przez Gault&Millau Polska.

Aby zachęcić konsumentów do spożywania łososia Mowi organizuje również również degustacje, samplingi oraz live cookingi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mowi RSS ALERT    /    Marine Harvest RSS ALERT    /    łosoś RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Jonasz 2019-04-27 13:55:11
    Smaczny ten ich łosoś
  • Julia 2019-11-04 11:26:36
    faktycznie marka premium. Jakość, jakość i jeszcze raz jakość
  • Ada 2019-11-19 17:50:31
    Moim zdaniem idzie moda na zdrowego i smacznego łososia:-) MOWI

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!