Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Ruszyła nowa kampania promocji mięsa drobiowego

12 września Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczęła ogólnopolską kampanię poświęconą promocji mięsa drobiowego. Program promocji: „Ciesz się smakiem i zdrowiem - wybieraj drób" jest prowadzony pod hasłem „Warto doceniać to, co dobre. Warto jeść kurczaka!". Budżet w wysokości 3 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.


Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
Data: 16-09-2011, 15:14

- Głównym celem kampanii jest podniesienie wśród konsumentów ogólnej percepcji wartości mięsa drobiowego
i jego przetworów - mówi Łukasz Dominiak Dyrektor Generalny KRD.

Wiodącym medium w kampanii będzie telewizja. Spoty 15 i 30 sekundowe będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (POLSAT, TVN, TVP 1 i 2, TVP Info, TVN Mix, pakiet AT Media oraz Polsat News i TV4). - Zasięg kampanii gwarantuje nam, że z grupy docelowej jaką są kobiety 25-65 lat, spot zobaczy ponad 9,5 mln osób, z 3-krotnym przekazem dotrzemy do ponad 7,7 mln osób z TG (Target Group). Dodatkowo realizacja kampanii obejmuje emisje reklam w prasie lifestyle, Product Placement w serialu TVP1 - „Klan" oraz działania reklamowe w internecie - dodaje Łukasz Dominiak.

Kompleksową realizacją kampanii zajmuje się agencja reklamowa Brandcomm. Program promocji potrwa do końca października 2011 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łukasz Dominiak RSS ALERT    /    KRD RSS ALERT    /    Krajowa Rada Drobiarstwa RSS ALERT    /    promocja RSS ALERT    /    fundusze promocji RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.11.178
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!