Ruszyła nowa kampania promocji mięsa drobiowego
12 września Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczęła ogólnopolską kampanię poświęconą promocji mięsa drobiowego. Program promocji: „Ciesz się smakiem i zdrowiem - wybieraj drób" jest prowadzony pod hasłem „Warto doceniać to, co dobre. Warto jeść kurczaka!". Budżet w wysokości 3 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
- Głównym celem kampanii jest podniesienie wśród konsumentów ogólnej percepcji wartości mięsa drobiowego
i jego przetworów - mówi Łukasz Dominiak Dyrektor Generalny KRD.
Wiodącym medium w kampanii będzie telewizja. Spoty 15 i 30 sekundowe będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (POLSAT, TVN, TVP 1 i 2, TVP Info, TVN Mix, pakiet AT Media oraz Polsat News i TV4). - Zasięg kampanii gwarantuje nam, że z grupy docelowej jaką są kobiety 25-65 lat, spot zobaczy ponad 9,5 mln osób, z 3-krotnym przekazem dotrzemy do ponad 7,7 mln osób z TG (Target Group). Dodatkowo realizacja kampanii obejmuje emisje reklam w prasie lifestyle, Product Placement w serialu TVP1 - „Klan" oraz działania reklamowe w internecie - dodaje Łukasz Dominiak.
Kompleksową realizacją kampanii zajmuje się agencja reklamowa Brandcomm. Program promocji potrwa do końca października 2011 r.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.