Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rynek pet food: polski konsument bardziej świadomy

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2016, 15:53
- Po kilku latach naszych działań możemy powiedzieć, że polski klient stał się bardziej świadomy i wymagający, dlatego teraz zaczynamy edukować jak identyfikować specyficzne potrzeby pupili – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care.
Rynek pet food: polski konsument bardziej świadomy
Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care. Fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Marka Butcher’s obecna jest w Polsce od października 2010 roku. Od tego czasu na polskim rynku pet food zaszło bardzo wiele zmian. Pat Romanek podkreśla, że spadły udziały globalnych marek.

Zwiększyło się natomiast znaczenie marek własnych oraz lokalnych. Zdaniem Romanek patrząc na rynki europejskie jest to norma, iż większość udziałów nie leży w rękach jednego gracza.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!