Rynek stwarza nowe możliwości wyboru
- Autor: RW,portalspozywczy.pl
- Data: 28-01-2016, 12:50
W ostatnich latach polscy konsumenci coraz chętniej sięgają po nowe gatunki ryb. Na znaczeniu stopniowo traci śledź, rośnie popularność łososia oraz dorsza. Zdaniem Bogusława Kowalskiego, prezesa Grupy Kapitałowej Graal, nie tyle zmieniają się preferencje konsumentów w stosunku do poszczególnych gatunków ryb. - To rynek stwarza większe możliwości dokonywania wyboru - podkreśla Kowalski.
Bogusław Kowalski, prezes Grupy Kapitałowej Graal. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zdaniem Bogusława Kowalskiego obecnie trudno jeszcze tak naprawdę mówić o kryzysie śledzia. Z drugiej strony wszyscy doskonale pamiętają czasy, w których to właśnie śledź królował na polskich stołach.
- Wynikało to z faktu, że nie było tak szerokiej oferty z jaką mamy do czynienia dzisiaj - zauważa prezes Graala. I dodaje, że są dwie podstawowe przyczyny tego zjawiska.
Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (1)
znowu on, ileż można
Odpowiedz