Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rzecznik HJ Heinz: Inwestujemy w rozwój oferty dań gotowych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-02-2013, 13:07
Po okresie krótkotrwałego wzrostu rynek dań gotowych w 2012 roku był stabilny, nie obserwowaliśmy istotnych wahań w tej kategorii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marzena Więckowska, rzecznik prasowy HJ Heinz Polska.
Rzecznik HJ Heinz: Inwestujemy w rozwój oferty dań gotowych

Producenci dań gotowych chcąc osiągnąć i utrzymać na rynku pozycję konkurencyjną, będą musieli liczyć się z coraz ostrzejszymi kryteriami jakościowymi stawianymi przez konsumentów. - Zakup dań gotowych, spełniających oczekiwania jakościowe Polaków, może stać się ważną częścią domowych oszczędności. Z drugiej strony, postępujące zmiany naszego trybu życia i coraz mniej wolnego czasu, w dłuższej perspektywie, mogą istotnie przyczynić się do rozwoju kategorii. Częściej będziemy sięgać po gotowe rozwiązania, woląc spędzić czas z rodziną a nie gotując - uważa Więckowska.

Dodaje, że promować kategorię produktów convenience pomagają sieci dyskontowe. - Współpraca z sieciami handlowymi układa się nam bardzo dobrze. Razem inwestujemy w potencjał tej kategorii produktów. Najlepszym dowodem naszej udanej współpracy jest dystrybucja nowości produktowej Pudliszki - "kulki mięsne dobrze nadziane", dostępne są we wszystkich największych sieciach w Polsce - wskazuje rzecznik HJ Heinz Polska.

Choć rynek dań gotowych w Polsce wciąż bazuje na szklanych słoikach, konsumenci są coraz bardziej zainteresowani innymi formatami opakowań. - Spodziewamy się rozwoju portfolio produktów w tej kategorii, mimo iż wciąż najchętniej kupowane przez Polaków są tradycyjne dania gotowe: fasolka po bretońsku, gołąbki, flaki, klopsy i pulpety - mówi Marzena Więckowska. - Sami także inwestujemy w rozwój oferty dań gotowych. Nasze "kulki mięsne dobrze nadziane", dostępne w 4 smakach, będą ważną nowością na rynku w 2013 r. - podkreśla.

Dania gotowe Pudliszki konkurują również na rynkach zagranicznych. - Nasze produkty ze względu na swój smak, wysokiej jakości składniki, w tym szczególnie istotne na zagranicznych rynkach atuty w postaci braku konserwantów, glutaminianu sodu czy MOM, przekonują do siebie zagranicznych konsumentów. Największą sprzedaż odnotowujemy w Wielkiej Brytanii. Zamieszkujący ją licznie nasi rodacy chętnie kupują produkty Pudliszki - stwierdza rzecznik HJ Heinz Polska. - Nasza sprzedaż eksportowa rosła lawinowo wraz z nasileniem emigracji Polaków, od kilku lat zaś ustabilizowała się i utrzymuje się na podobnym poziomie - zaznacza.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!