Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Są chętni na przejęcie Zakładów Mięsnych w Dębicy

Zakłady Mięsne w Dębicy do likwidacji - właściciel, firma Profi z Grabowa nad Prosną, przeniesie produkcję z dębickiego oddziału do centrali przedsiębiorstwa - informuje serwis nowiny24.pl.

Są chętni na przejęcie Zakładów Mięsnych w Dębicy

Autor: nowiny24.pl
Data: 11-03-2010, 12:37

Jak twierdzą władze Profi, szansa na sprzedaż dębickich zakładów jest bardzo duża.

- Z kilku zainteresowanych zakładami, dwóch inwestorów złożyło bardzo konkretne propozycje. Wraz z władzami miasta negocjujemy z nimi szczegóły przejęcia, m.in. pod kątem jak najlepszych warunków dla pracowników. Myślę, że już niedługo poinformujemy o sfinalizowaniu transakcji - mówi serwisowi nowiny24.pl Bogdan Śliwa, wiceprezes Profi.

Na razie zakłady w Dębicy kontynuują produkcję. - Będziemy produkować tak długo jak się da, bo czynny zakład łatwiej jest sprzedać. Jeśli znajdzie się kupiec, to zwolnieni pracownicy znów dostaną pracę - mówi Monika Koziara, asystentka dyrektora zarządzającego ZM Dębica.

Części pracowników z ZM Dębica Profi proponuje przenosiny do Grabowa. Dotyczy to głównie handlowców i kadry zarządzającej, ale także zatrudnionych przy produkcji. Tym, którzy nie skorzystają z przeprowadzki do Wielkopolski ani nie znajdą zatrudnienia u nowego właściciela fabryki, Profi sfinansuje szkolenia, które pomogą w znalezieniu nowej pracy.

Przygoda Wielkopolskiej Wytwórni Żywności Profi z dębickimi Zakładami Mięsnymi trwała bardzo krótko. Przedsiębiorstwo kupiło będącą w upadłości fabrykę w Dębicy 28 września 2007 r. Za zadłużone na 20 mln zł zakłady zapłaciło 17,4 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Profi RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne w Dębicy RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • Czarna Żmija 2010-03-11 13:08:05
    A jeszcze półtorej roku temu Pani z firmy doradczej z Kalisza pracuącej dla Profi tłumaczyła mi iż strategia rozwoju Z.M. Dębica została przygotowana przez najlepszych fachowców i jest ona nie do negocjacji, choć wskazywałem oczywiste błędy w tej strategii. Na miejscu właścicieli zastanawiałbym się przy następnej inwestycji z kim się konsultuje i kogo zatrudniam. Bo nie zawsze ładne biura i piękne życiorysy świadczą o kompetencji danych osób. Słowem kadra managerska w sposb ewidentny nie udźwignęła ciężaru ekspansji firmy. Pozostawiam to do przemyślenia właścicielom.
  • ciekawy 2010-03-14 11:56:35
    Czarna żmijo a co masz do napisania nt strategii doboru kadry w PINI Polonia?
  • Olek 2010-03-14 20:10:38
    A co tam w Pini Polonia???
  • Czarna Żmija 2010-03-15 12:23:17
    Prezes to facet z dużym doświadczeniem tu się nie ma do czego przyczepić. Ale handlowy to już człowiek zza biurka. Słaba znajomośc rynku polskiego, trochę lepsza eksportu (kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie w Animexie robi swoje). Ale dał ciała w Prime Foodzie, gdyż przy takiej ofercie handlowej można było zrobić więcej. W każdym bądź razie nie jest znany ani na hurtowniach ani wśród technologów zakładów mięsnych które kupują mięso. I straci około roku zanim pozna co i jak.
  • Jan Kowalski 2010-03-15 14:09:44
    Czarna Żmija jak zwykle wie o wszystkich wszystko ! Przypominam \" nie sądzcie abyście nie byli sądzeni\" Może się Pan ujawni i wtedy dowiemy się czy te sądy mają jakiś sens ? Czy to tylko czcze wymysły lub próba zaistnienia przynajmniej jako żmija, na zasadzie \"nie ważne co, byle pisać\" ? Jezeli już Pan sądzi innych i wstydzi się ujawnić swoje dane to przynajmniej niech Pan poda kryteria swoich \"obiektywnych \" wywodów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.11.222
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!