Seko SA podpisało umowę z Synertime
- Autor: informacja prasowa
- Data: 13-12-2018, 12:41

Agencja PR Synertime zajmie się kompleksową obsługą Seko SA jako marki. W skład działań z zakresu komunikacji brand PR wchodzą m.in. prowadzenie biura prasowego, media relations (wysyłki kreatywne, tailor-made PR, eventy), realizacja polityk antykryzysowych, pozycjonowanie ekspertów marki oraz współpraca z ekspertami zewnętrznymi. Agencja zajmuje się również influencer marketingiem na rzecz nowego klienta, koordynując współpracę z uznanymi blogerkami z kategorii parenting, lifestyle i kulinaria. Ponadto dział digital agencji Synertime odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych – prowadzi profil na Facebooku oraz na Instagramie.
– Mamy ogromne i bardzo różnorodne doświadczenie we współpracy z branżą spożywczą, dlatego bardzo mnie cieszy, że kolejna firma z tego obszaru postanowiła powierzyć nam obsługę PR. Marka SEKO to popularne i różnorodne produkty, co daje nam szerokie pole do wykazania się w działaniach komunikacyjnych – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – Fakt, że sprawujemy pieczę nad różnymi kanałami kształtującymi wizerunek firmy, pozwoli nam stworzyć spójny i przekonujący przekaz. Takie kompleksowe podejście zawsze gwarantuje najlepsze efekty.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Klient został pozyskany w efekcie działań newbizowych agencji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Seko SA to jedno z największych polskich przedsiębiorstw przetwórstwa rybnego. W ofercie firmy jest ponad 200 pozycji asortymentowych w 17 kategoriach. Są to m.in. marynaty, mrożonki, pasty, sałatki i konserwy przygotowane głównie na bazie śledzia i makreli sprowadzanych z certyfikowanych łowisk Islandii, Norwegii, Danii, Niemiec i Kanady. Produkty Seko są dostępne w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, a także na rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Irlandii, Anglii, Rumunii, we Włoszech i we Francji oraz na Litwie.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Polski Karp ma już 10 lat. Branża wskazała priorytety na przyszłość
-
Shopee nie przestaje irytować reklamami. Tym razem do promocji wykorzystuje „Kaczuszki”
-
Zielenica: 2022 rok zaskakuje nas wzmożonym popytem
-
Prezes UOKiK postawił dwóm spółkom zarzuty związane z handlem fałszywymi opiniami
-
Rosja w sporze z Japonią o ryby. Ten konflikt trwa już ponad pół wieku
-
Policja szuka amatora konserw rybnych. Ukradł ze sklepu całą paletę
-
Wysokie tony w reklamach sugerują zdrowy produkt spożywczy
-
Status państwowego instytutu badawczego dla Instytutu Rybactwa Śródlądowego
-
Kanał Sportowy wycofuje szklanki z Biedronki. Krzysztof Stanowski przeprasza
-
Lidl Polska rusza z testem nowych produktów we współpracy z Sushi Tokio
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (1)
To ja sama robię pasty rybne. Ostatnio z tego pomysłu skorzystałam: braunhousehold.com/pl-pl/porady-kuchenne/pasty-kanapkowe-i-smarowidla Gotowe są dobre, ale własnej roboty lepsze.
Odpowiedz