Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

SNS Foods: Rozwijamy sprzedaż konserw i parówek do Afryki (wywiad)

- W związku z rozwojem sprzedaży na rynkach afrykańskich postanowiliśmy rozwijać sprzedaż konserw oraz parówek pod swoim brandem Leo Meat. Widzimy przyrosty w tej działalności i potencjał - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Salwach, prezes zarządu SNS Foods.

SNS Foods: Rozwijamy sprzedaż konserw i parówek do Afryki (wywiad)
Krzysztof Salwach, prezes zarządu SNS Foods, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 09-07-2020, 09:47

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Rozmawialiśmy ostatnio ponad 3 lata temu przy okazji otwarcia chłodni w Daszynie. Co przez ten czas działo się w SNS Foods?

Krzysztof Salwach, prezes zarządu SNS Foods: Grupa rozwija się zgodnie z planem. SNS Foods zatrudnia 28 osób i rozwijamy sprzedaż polskiej mrożonej żywności, w tym roku do 40 krajów świata. Produkty mrozimy we własnym obiekcie, czym zajmuje się firma Snowman Foods Solution, zatrudniająca 68 osób, gdzie mamy również chłodnię, skąd wysyłamy produkty wyprodukowane w naszym zakładzie i kupione od innych dostawców. Zamierzamy dalej rozbudowywać swój zakład. Strategia firmy nie uległa zmianie, rozwijamy te kategorie produktów oraz rynki, które planowaliśmy oraz sposoby pakowania. Rozwijamy też brand Leo Meat.

Jak pandemia wpłynęła na funkcjonowanie firmy i kwestie logistyczne?

Pandemia ograniczyła dostawy do kanału HoReCa na dwa miesiące. Spowodowało to znaczny spadek obrotów, ale dzięki podjętym działaniom, polegającym na zwiększeniu marżowości oraz ograniczeniu kosztów, zyskowność przedsiębiorstwa jest na poziomie wyższym niż zakładana. Po dwóch słabszych miesiącach, tj. kwietniu i maju, czerwiec pokazuje znaczną poprawę nastrojów. Zobaczymy co przyniesie jesień.

Pod koniec czerwca otrzymaliście Państwo dofinansowanie z PARP na promocję własnej marki konserw mięsnych i parówek na rynkach międzynarodowych. Proszę powiedzieć coś więcej o tym projekcie.

W związku z rozwojem sprzedaży na rynkach afrykańskich postanowiliśmy rozwijać sprzedaż konserw oraz parówek pod swoim brandem Leo Meat. Zlecamy produkcję obecnie trzem zakładom. Widzimy dużą szansę rozwoju tych produktów ze względu na logistykę. Co tydzień wysyłamy kontenery z mięsem, do których możemy dokładać palety z parówkami. Konserwy wysyłamy w ilościach całokontenerowych. Widzimy przyrosty w tej działalności i potencjał.

Jak wygląda rozwój marki Leo na rynku krajowym? Wiemy, że suszone owoce nadal są w sprzedaży, natomiast z półek Rossmanna zniknął ryż.

Ryż Leo Gaba wycofaliśmy ze sprzedaży. Niestety, nie przyjął się na rynku. Z naszych analiz wynika, że ze względu na cenę. Klienci chwalili jakość i właściwości, ale cena powodowała, że popyt był niewielki. Tymczasem cena wynikała ze stawek celnych na tego typu ryż kiełkujący, znacznie wyższych niż na ryż normalny. Owoce sprzedają się wyśmienicie. Marka Leo Dried Fruit rozwija się i jesteśmy z tego zadowoleni. Pracujemy nad nowymi produktami.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SNS Foods RSS ALERT    /    Krzysztof Salwach RSS ALERT    /    eksport do Afryki RSS ALERT    /    Leo Foods RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    Afryka RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.134.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!