Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Sokołów: Charakter grillowania Polaków zmieni się na bardziej domowy

- Polacy uwielbiają grillowanie i nie będą chcieli z niego rezygnować. Z pewnością jednak charakter grillowania zmieni się na bardziej „domowy”. Wykorzystując istniejące możliwości, część osób będzie grillować w przydomowych ogródkach czy na działkach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa.

Sokołów: Charakter grillowania Polaków zmieni się na bardziej domowy
Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa wskazuje, że Polacy nie zrezygnują z grilla w dobie pandemii, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 14-05-2020, 10:46

Bogusław Miszczuk wskazuje, że w obliczu dynamicznej sytuacji, jaką mamy obecnie, trudno o konkretne prognozy dotyczące popytu podczas sezonu grillowego.

- Polacy uwielbiają grillowanie i nie będą chcieli z niego rezygnować. Z pewnością jednak charakter grillowania zmieni się na bardziej „domowy”. Wykorzystując istniejące możliwości, część osób będzie grillować w przydomowych ogródkach czy na działkach. Spotkania te będą odbywać się w węższym, rodzinnym gronie. Ale smakowite dania mięsne można też przygotować na grillu elektrycznym, czy nawet patelni grillowej. Są one świetną propozycją na wspólne domowe śniadania, obiady czy kolacje. Istnieją więc różne rozwiązania alternatywne, które nawet w tak wyjątkowych warunkach pozwolą korzystać z sezonu grillowego - dodaje.

Prezes Sokołowa wskazuje, że spółka dostosowuje swoje działania do aktualnej sytuacji.

- Jesteśmy elastyczni i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany oraz zapotrzebowanie rynkowe. Posiadamy szeroką ofertę grillową znaną klientom pod marką Grill House. Dzięki rozwiniętej sieci dystrybucji konsumenci mogą łatwo i szybko nabyć interesujące ich wyroby. Produkty linii Grill House są dostępne w ponad 280 sklepach firmowych Sokołów i Gzella. Celem usprawnienia sprzedaży wprowadziliśmy opcję zamówień na odległość. Z uwagi na wspólne bezpieczeństwo, od marca w naszych sklepach istnieje możliwość składania zamówień poprzez telefon, z osobistym odbiorem zamówionych produktów i płatnością bezdotykową - dodaje.

Miszczuk przyznaje, że strategia Sokołowa na sezon grillowy 2020 będzie zbliżona do ubiegłorocznej z uwzględnieniem wprowadzanych zmian w związku z koronawirusem.

- Planujemy skupić się na działaniach w internecie oraz tradycyjnych mediach. Będziemy nadal pojawiać się jako partner popularnych programów kulinarnych w największych  stacjach telewizyjnych. Nie zabraknie też naszych kampanii w prasie i radiu. W naszej komunikacji chcemy pokazać, że pomimo trudnej sytuacji, nie musimy całkowicie rezygnować z grilla. Warto grillować, ale bezpiecznie, w mniejszym gronie, na działce lub w ogrodzie, z wykorzystaniem najlepszych produktów - mówi. 

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    Bogusław Miszczuk RSS ALERT    /    grill RSS ALERT    /    grillowanie RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Gzella RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!