Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Sokołów: Dzięki produktom wegetariańskim docieramy do nowych klientów

- Posiadamy szeroką ofertę dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, którzy mają zdefiniowane i różniące się od siebie oczekiwania. Docieramy też do osób, które do tej pory nie korzystały z naszych produktów. Przykładem jest wprowadzenie wegetariańskiej linii "Z Gruntu Dobre", zgodnej z silnym trendem na diety roślinne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Kawecki, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Sokołów SA.

Sokołów: Dzięki produktom wegetariańskim docieramy do nowych klientów
Krzysztof Kawecki, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Sokołów SA, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 17-12-2019, 13:53

Krzysztof Kawecki wskazał, że oprócz past i pasztetów Sokołów w 2019 r. poszerzył ofertę o dania gotowe.

- Są doskonałe dla osób żyjących szybko, zabieganych, dla których liczy się wygoda, dobry smak i wysoka jakość. Cały czas monitorujemy rynek pod kątem trendów oraz preferencji kupujących. Rozmawiamy z naszymi klientami i prowadzimy badania - dodał.

Dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Sokołowa przyznał, że firma dostrzega rosnące zainteresowanie produktami z czystą etykietą i krótkim składem.

- Popieramy filozofię zero waste. Są to tematy szczególnie nam bliskie, dlatego poświęcamy im wiele czasu i planujemy działania w tym kierunku. W efekcie możemy pochwalić się skutecznym wdrożeniem linii produktowych, u których podstaw leżą powyższe cechy. Z Gruntu Dobre czy Naturrino to przykłady marek inspirowanych naturą - produkty o czystym składzie, bez dodatków sztucznych konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu - dodał.

Kawecki ujawnił, że Sokołów pracuje obecnie nad rozwojem oferty convenience.

- Chodzi tu o produkty dostosowane do potrzeb osób, które żyją szybko, są mobilne i potrzebują produktów dostosowanych do ich potrzeb – z optymalnymi gramaturami i wygodnymi opakowaniami. Dogłębna analiza potrzeb w dużym stopniu pozwala nam projektować produkty, które są odpowiednio przetestowane i mają precyzyjną wizję finalnego efektu. Kluczowy jest jednak fakt, że nasz asortyment cały czas jest poddawany monitoringowi i w razie potrzeby wprowadzane są modyfikacje – produkt jest dostosowany do wymagań rynku. Tego typu elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na zmiany rynkowe, jest ważnym elementem wpływającym pozytywnie zarówno na rozwój sprzedaży, jak i wizerunek firmy - podsumował.

Więcej o opracowywaniu nowych produktów przez Sokołów w tekście: "Mięso na wtorek: Jak Sokołów wymyśla nowe produkty?"

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    Krzysztof Kawecki RSS ALERT    /    produkty convenience RSS ALERT    /    zero waste RSS ALERT    /    czysta etykieta RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.3.228.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!