Sokołów o strategii marki w mediach społecznościowych
- Autor: AT/portalspozywczy.pl
- Data: 06-03-2018, 11:12

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Dyrektor ds. PR i komunikacji Sokołów S.A. jest zdania, że działania w obszarze mediów społecznościowych pozwalają firmie na poznanie preferencji konsumentów oraz dają możliwość szybkiej reakcji w sytuacji kryzysowej, co jest szczególnie istotne w branży mięsnej.
- Z drugiej strony social media pełnią funkcję informacyjno-edukacyjną. Użytkownik odwiedza nasze profile w określonym celu spodziewając się uzyskania interesujących go informacji. Dlatego dbamy o to, aby treści publikowane na naszych fanpage’ach były dopasowane i użyteczne dla różnych grup konsumentów. Ważna jest także ich odpowiednia dywersyfikacja pod kątem potrzeb fanów. Nieco inny model komunikacji prowadzimy dla głównego profilu Sokołów, inny dla profilu Kocham Kabanosy, który jest skierowany do młodszych konsumentów. Jednak najważniejsza jest spójność przekazu we wszystkich kanałach. Obrana przez nas strategia przynosi zamierzone rezultaty, profile ciągle się rozwijają i zdobywają kolejnych fanów - dodaje.
komentarze (0)