Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Sokołów o strategii marki w mediach społecznościowych

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2018, 11:12
- Priorytetem dla Sokołowa jest prowadzenie transparentnej komunikacji z klientami. Nasi konsumenci są dla nas najważniejsi, dlatego rozwijamy różne narzędzia pozwalające na efektywny kontakt z naszą marką. Jednym z nich są media społecznościowe, gdzie interakcja przebiega obustronnie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Bałanda, dyrektor Sokołów S.A. ds. PR i komunikacji.
Sokołów o strategii marki w mediach społecznościowych
fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dyrektor ds. PR i komunikacji Sokołów S.A. jest zdania, że działania w obszarze mediów społecznościowych pozwalają firmie na poznanie preferencji konsumentów oraz dają możliwość szybkiej reakcji w sytuacji kryzysowej, co jest szczególnie istotne w branży mięsnej.

- Z drugiej strony social media pełnią funkcję informacyjno-edukacyjną. Użytkownik odwiedza nasze profile w określonym celu spodziewając się uzyskania interesujących go informacji. Dlatego dbamy o to, aby treści publikowane na naszych fanpage’ach były dopasowane i użyteczne dla różnych grup konsumentów. Ważna jest także ich odpowiednia dywersyfikacja pod kątem potrzeb fanów. Nieco inny model komunikacji prowadzimy dla głównego profilu Sokołów, inny dla profilu Kocham Kabanosy, który jest skierowany do młodszych konsumentów. Jednak najważniejsza jest spójność przekazu we wszystkich kanałach. Obrana przez nas strategia przynosi zamierzone rezultaty, profile ciągle się rozwijają i zdobywają kolejnych fanów - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!