Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Sokołów podsumowuje 2020 rok: Dobre wyniki w czasie pełnym wyzwań

W mijającym roku pojawiły się wyjątkowe wyzwania. Były one związane zarówno z pandemią koronawirusa, jak i rozprzestrzeniającym się nadal wirusem ASF, mocno dotykającym całą branżę mięsną. W tej sytuacji Grupa Sokołów zwiększyła przychody ze sprzedaży o 3 proc. w porównaniu z rokiem 2019 oraz uzyskała zysk operacyjny lepszy od zaplanowanego o 2 proc.

Sokołów podsumowuje 2020 rok: Dobre wyniki w czasie pełnym wyzwań
Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa podsumował 2020 rok. fot. mat. pras.

Autor: Portalspozywczy.pl
Data: 03-12-2020, 11:25

W ocenie prezesa Sokołowa najbardziej istotnym wyzwaniem dla spółki w 2020 r. jest trwająca pandemia koronawirusa.

- Wywołała ona dynamiczne zmiany w niemal każdym obszarze rzeczywistości – życiu społecznym, funkcjonowaniu rynku, działalności przedsiębiorstw. Już w najwcześniejszym jej stadium, priorytetem firmy stało się zapewnienie szczególnej ochrony pracownikom. Wdrożonych zostało wiele dodatkowych rozwiązań, służących zwiększeniu bezpieczeństwa wszystkich zatrudnionych w Grupie Sokołów i zachowaniu ciągłości produkcji. Czujemy wielką odpowiedzialność, jaka spoczywa na nas jako na jednym z czołowych producentów żywności w kraju. Zapewnienie ciągłości produkcji i bezpieczeństwo naszych pracowników traktujemy jako zadania o strategicznym znaczeniu. Dbamy o to, by niezależnie od sytuacji, dostawy żywności z naszych zakładów były stałe i regularne, a nasze produkty niezmiennie dostępne dla klientów - wskazuje Miszczuk.

Tegoroczne wyzwania to nie tylko pandemia SARS-CoV-2, ale też bardzo dotkliwy dla branży mięsnej i dla hodowców wirus ASF. Potwierdzenie pierwszego przypadku ASF w Niemczech poskutkowało dalszą destabilizacją na rynku surowcowym i dużymi spadkami cen wieprzowiny. 

Bogusław Miszczuk zaznacza, iż utrzymanie mocnej, stabilnej pozycji rynkowej oraz rozwój firmy, nawet w tak wymagających okolicznościach, są w pełni zasługą wszystkich pracowników Grupy Sokołów.

- Dzięki ich wiedzy, doświadczeniu, codziennej pracy, udaje nam się nie tylko realizować założone cele, ale też osiągać wyniki lepsze od założonych. Dynamiczna i elastyczna postawa, szybkie i sprawne dostosowanie strategii do bieżącej sytuacji, trafne decyzje podejmowane przez zarząd – to wszystko przełożyło się w realny sposób na wypracowane wyniki. Firma osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 3%, rozbudowała sieć sklepów własnych, zrealizowała rekordowe inwestycje w zakładach, zwiększające potencjał produkcyjny. W mijającym roku Sokołów wprowadził również na rynek wiele nowych produktów - dodaje.

W ramach ogólnopolskiej, zakrojonej na szeroką skalę akcji Sokołów Pomaga, firma przekazała ponad 20 ton produktów żywnościowych na rzecz osób potrzebujących oraz powstańców warszawskich, a także 300 000 zł na zakup środków ochronnych dla personelu medycznego. 

Inwestycje Sokołowa

więcej informacji:

Bogusław Miszczuk RSS ALERT    /    Sokołów SA RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Tom 2020-12-04 09:24:49
    Jak się od chłopa żywiec kradnie po 3 zł to można się rozwijać. Jeszcze jak z kilograma mięsa kupionego po 3żł robi się 2 kg gotowego trującego wyrobu i sprzedaje po 40 zł to można kozaczyć

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.221.159.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!