Grzegorz Zych przyznaje, że wszystkie średnie i małe zakłady mięsne w Polsce szukają dziś oszczędności i kosztów.

- Jednym z dobrych przykładów jest specjalizacja. Uważam, że średnie zakłady będą musiały pójść w kierunku specjalizacji produktowej. Nie będziemy mogli już produkować wszystkiego, co możemy. Niestety, musimy skupić się na produktach, które robimy najlepiej. Nie będzie już zakładów średnich, które będą produkować wszystko. Duże zakłady poszerzają rynek, robią specjalizację w każdym zakładzie, co pozwala im na zmniejszenie kosztów, rozwój i zaoferowanie lepszej ceny. My jako średni gracze nie możemy więc produkować wszystkiego, ale musimy szukać tych produktów, które robimy najlepiej i na nich się skupiać - dodał.

Zych wspomniał także o nowościach produktowych ZM Dobrowolscy.

- Nasza tegoroczna nowość to parówki i kiełbasy pod marką "Syty wilk" z przekazem, że możemy się najeść czegoś mięsnego. Marka jest już dostępna w sklepach. Nasza druga propozycja to brand "Polskie Rarytasy", który już się pojawia w sklepach - są to produkty tradycyjne, z polskiego surowca, ze starymi recepturami. Wprowadzamy je na rynek i myślę, że będzie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w naszym portfolio - podsumował.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl