Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Stoczek walczy o 5 proc. udział w rynku dań gotowych

Należący do spółki Makarony Polskie producent dań gotowych firma Stoczek chce walczyć o klienta w nowych regionach kraju, ma jej w tym pomóc nowa wizualizacja marki i szeroka kampania marketingowa. Firma planuje także wprowadzenie nowej linii produktów.

Stoczek walczy o 5 proc. udział w rynku dań gotowych

Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
Data: 15-05-2008, 13:24

Obecnie marka Stoczek jest dobrze rozpoznawana przez klientów Polski Centralnej i Połudnowo-Wschodniej, gorsze wyniki sprzedaży firma osiąga na zachodzie i północy kraju. - Chcemy poszerzyć znajomość marki Stoczek na całą Polskę. Mamy także nadzieję, że utrzymamy postrzeganie Stoczka jako produktu z wyższej półki - mówi Paweł Nowakowski, prezes spółki Makarony Polskie, która jest właścicielem Stoczka. Firmie ma w tym pomóc prowadzona obecnie kampania reklamowa promująca nowy wizerunek produktów Stoczka. Do kupowania ma zachęcić także nowa linia produktów, która wkrótce pojawi się na rynku. - Będą to przetwory warzywne i owocowe - mówi Nowakowski.

Firma chce intensywnie działać na rynku produktów gotowych do spożycia. - Rynek dań gotowych rośnie ok. 10 proc. rocznie, niemal każdego dnia przybywają nowi konkurenci. W tej sytuacji dużym wyzwaniem jest utrzymanie w 2008 r. dotychczasowych 5 proc. udziałów w rynku - mówi prezes spółki Makarony Polskie. - Jeżeli uda nam się zwiększyć udziały w rynku będziemy bardzo zadowoleni.

Rzeszowska spółka przejęła kilkanaście miesięcy temu zakłady w Stoczku Łukowskim specjalizujące się w produkcji dań gotowych i przetworów owocowo-warzywnych. Przejęcie kosztowało Makarony Polskie 12,85 mln zł.

Od momentu przejęcia firmy Makarony Polskie zainwestowały w Stoczek stosunkowo niewielką kwotę ok. 4 mln zł. Dzięki wprowadzeniu nowoczesnych zasad zarządzania i częściowej restrukturyzacji nowy właściciel zlikwidował tzw. wąskie gardła co pozwoliło wykorzystać w pełni moce produkcyjne spółki. - Dzięki wprowadzonym zmianom firma zdobyła nowe kontrakty i zwiększyła produkcję o 100 proc. - mówi Paweł Nowakowski. Integracja Stoczka z Grupą Makarony Polskie powinna się zakończyć w połowie 2008 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

więcej informacji:

Paweł Nowakowski RSS ALERT    /    Stoczek RSS ALERT    /    Makarony Polskie RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!