Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Strusia Kraina: Chcemy żeby 2020 był rokiem strusia!

- Uważamy, że to najlepszy moment żeby zintensyfikować nasze działania w zakresie marketingu, tak, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał, jaki udało nam się wypracować. Nasza strategia zakłada masowe dotarcie do świadomości konsumentów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Aleksandra Dudka, właścicielka firmy Strusia Kraina & Mobax.

Strusia Kraina: Chcemy żeby 2020 był rokiem strusia!
Aleksandra Dudka, właścicielka firmy Strusia Kraina & Mobax Sp. j., fot. facebook.com/strusiakraina

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 20-12-2019, 09:05

Aleksandra Dudka przyznaje, że rok 2019 był dla Strusiej Krainy szczególnie pracowity.

- Na początku roku założyliśmy ambitny plan, który, co dziś już mogę powiedzieć, zrealizowaliśmy w 100%. Przede wszystkim bardziej otworzyliśmy się na hodowców. Wzięliśmy udział w kilku imprezach targowych. Byliśmy między innymi na Centralnych Targach Rolniczych w Nadarzynie i Narodowej Wystawie Zwierząt Hodowlanych w Poznaniu. Te imprezy pozwoliły nam dotrzeć do ogromnej ilości potencjalnych partnerów oraz przełożyły się realnie na otwarcie nowych ferm. Drugą ważną kwestią była realizacja planów inwestycyjnych związanych z przebudową linii, zwiększenia trwałości oraz wdrożenia nowych produktów. Tutaj również wszystko przebiega po naszej myśli, choć przypominam, że koniec inwestycji przewidziany jest na połowę 2021 roku, także na ostateczny efekt musimy jeszcze poczekać. Prace posuwają się do przodu. Obecnie mocno skupiamy się na badaniach, które dają zadowalające efekty. Równolegle trwa modernizacja linii pakowalniczej - dodaje.

Dudka wskazuje, że choć rok 2019 był czasem wzrostu, to, patrząc na dynamikę wzrostu popularności strusiny, 2020 może być "rokiem strusia".

- Uważamy, że to najlepszy moment żeby zintensyfikować nasze działania w zakresie marketingu żeby jak najlepiej wykorzystać potencjał, jaki udało nam się wypracować. Nasza strategia zakłada masowe dotarcie do świadomości konsumentów. Projekt „struś burger" to rozwojowy projekt jednego z naszych klientów, z którym nawisem mówiąc planujemy poszerzenie współpracy. Jednak burgery ze strusia pojawiły się również w innych miastach. To bardzo ważne, ponieważ pozwala to na szerokie dotarcie do ostatecznego klienta, a tym samym zwiększenie świadomości obecności mięsa strusiego na rynku. Często zaczyna się od burgerów, pierogów a kończy na stekach i tatarze. Dlatego przybywa też restauracji mających w swojej ofercie mięso strusie. Szczególnie cieszy nas fakt lojalności klientów. Restauracje, które zdecydowały się wprowadzić strusia do swojej karty, często zostawiają go na stałe. Bywa też, że dania ze strusia stają się daniami flagowymi, które pomagają zwiększać popularność restauracji. To bardzo zdrowa współpraca i jest to dla nas szczególny powód do zadowolenia - przyznaje.

więcej informacji:

Strusia Kraina RSS ALERT    /    strusie RSS ALERT    /    strusina RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT    /    mięso ze strusia RSS ALERT    /    Aleksandra Dudka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.193.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!