Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Sukces przetwórców ryb zależy od ich konkurencyjności

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-09-2015, 12:32
Zdaniem Bożeny Serzyckiej, prezes Wilbo, sukces firm z branży przetwórstwa ryb zależy od stopnia ich konkurencyjności oraz wykorzystywania szans rozwojowych w poszczególnych segmentach. Cięgle dużym problemem na polskim rynku pozostaje niskie spożycie ryb.
Sukces przetwórców ryb zależy od ich konkurencyjności
Bożena Serzycka, prezes Wilbo. Fot. Wilbo

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Mimo, iż bilansowe spożycie ryb i owoców morza w Polsce w 2014 r. nieznacznie wzrosło wobec spożycia w 2013 r. , to wciąż jest o wiele mniejsze od przeciętnego spożycia mieszkańców Europy. Sukces firm z naszej branży zależy od stopnia ich konkurencyjności oraz wykorzystywania szans rozwojowych w poszczególnych segmentach - zauważa Serzycka. 

Jak dodaje, firma Wilbo stale obserwuje otoczenie rynkowe, reaguje i wykorzystuje nisze, czego przykładem jest wprowadzenie nowej linii produktów z łososia Neptun Delikatny.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • TT 2015-09-30 11:42:15

    Jemy w rodzinie ryby prawie każdego dnia. Niestety z rybami jest jak z rolnictwem ekologicznym. Wszystko fajnie do momentu sięgnięcia po portfel. Dopóki ryby będą (przynajmniej te sensowne, a nie panga) w cenach argentyńskiej wołowiny (specjalnie odrobinę, ale tylko odrobinę przesadzam) to ich spożycie będzie wysokie w Norwegii a nie w Polsce, co smutne :((

    Odpowiedz
  • Techn. Przetw. Rybnego 2015-10-03 11:42:34

    i tutaj ktos rozsadny zauwazyl sedno problemu sporzycia ryb w Polsce. Pani Serzycka moze to tlumaczyc w sobie tylko zrozumialy sposob i wydaje mi sie, ze nie zdolna bedzie zmienic nawykow konsumenta dopoki nie pojdzie za tym polityka cenowa. Ale osobiscie szczerze watpie w to aby w tym momencie moglo cos sie zmienic. Koszta sa jakie sa i prawdopodobnie beda coraz wieksze. To ze WILBO wprowadzilo lososia dzikiego w postaci jakis tam propozycji jest tylko nie odpowiadajaca/falszywa w tym momencie akcja czy tez reakcja na zeczywiste zapotrzebowanie rynku a mianowicie na dobre ale przede wszystkim rozsadne ceny produktow. (ktoz kupi lososia dzikiego skoro jego cena ....) I tu ciekaw bylbym np. kwartalnego sprawozdania ze sprzedazy tego produktu. Pewnie mozna tlumaczyc w sposob nastepujacy: dla kazdego cos milego i smacznego. Ja natomiast mowie : dla wszystkich ale nie dla karzdego. jezeli autorka wypowiedzi podjela sie roli ksztaltowania upodoban polskiego konsumenta rybnego, to chyba nie tedy droga ... I jeszcze raz powtarzam NIE NAWYKI a przede wszystkim CENA !!!!!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!