Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

SuperDrob: Konsumenci wiedzą, czego chcą, ale nie są gotowi, aby za to więcej zapłacić

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 26-06-2018, 19:03
- Czy cena wciąż jest najważniejsza? Chciałabym powiedzieć, że nie. Natomiast prowadziliśmy bardzo dużo badań w zakresie przetwórstwa i wszędzie spotykamy się z tym, że klient oczekuje ciekawych i prozdrowotnych propozycji, których nie może samodzielnie przygotować w domu. Jednak gdy przychodzi mu zapłacić za ten produkt, znajduje on jedynie bardzo wąską grupę odbiorców, którzy zanurzają się głęboko w dietetykę i czytają etykiety - mówiła Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes SuperDrob S.A. ds. handlu podczas konferencji "Rynek mięsa drobiowego" w Warszawie.
SuperDrob: Konsumenci wiedzą, czego chcą, ale nie są gotowi, aby za to więcej zapłacić
Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes SuperDrob S.A. ds. handlu Fot. Superdrob

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Magdalena Panasiuk-Krasińska przyznaje, że dzisiejsi konsumenci są coraz bardziej dojrzali i wiedzą czego chcą, ale nie są jeszcze gotowi żeby odpowiedni więcej za to zapłacić.

- Myślę, że to się zmieni. Coraz więcej ludzi ma mało czasu dla siebie. Wiele rodzin chce spędzać czas razem, ale niekoniecznie na gotowaniu. Stąd łatwiej będzie o zakupy produktów o wyższej wartości dodanej dla producenta - dodała.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!