SuperDrob: Konsumenci wiedzą, czego chcą, ale nie są gotowi, aby za to więcej zapłacić
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 26-06-2018, 19:03
- Czy cena wciąż jest najważniejsza? Chciałabym powiedzieć, że nie. Natomiast prowadziliśmy bardzo dużo badań w zakresie przetwórstwa i wszędzie spotykamy się z tym, że klient oczekuje ciekawych i prozdrowotnych propozycji, których nie może samodzielnie przygotować w domu. Jednak gdy przychodzi mu zapłacić za ten produkt, znajduje on jedynie bardzo wąską grupę odbiorców, którzy zanurzają się głęboko w dietetykę i czytają etykiety - mówiła Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes SuperDrob S.A. ds. handlu podczas konferencji "Rynek mięsa drobiowego" w Warszawie.
Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes SuperDrob S.A. ds. handlu Fot. Superdrob
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Magdalena Panasiuk-Krasińska przyznaje, że dzisiejsi konsumenci są coraz bardziej dojrzali i wiedzą czego chcą, ale nie są jeszcze gotowi żeby odpowiedni więcej za to zapłacić.
- Myślę, że to się zmieni. Coraz więcej ludzi ma mało czasu dla siebie. Wiele rodzin chce spędzać czas razem, ale niekoniecznie na gotowaniu. Stąd łatwiej będzie o zakupy produktów o wyższej wartości dodanej dla producenta - dodała.
Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)