SuperDrob: Milenialsi napędzają wzrost spożycia mrożonych dań gotowych
- Autor: Portalspozywczy.pl
- Data: 02-02-2021, 10:53

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W ostatnich miesiącach pandemia zmieniła przyzwyczajenia kulinarne Polaków. W związku z koniecznością pozostania w domach, coraz mocniej rozwijamy własne umiejętności kulinarne, poszukując wygodnych rozwiązań, w tym także w obszarze dań gotowych.
Promując nową linię mrożonych dań gotowych z kurczaka pod marką Fast Good, SuperDrob postanowił zbadać stosunek Polaków do mrożonych dań mięsnych w ich kuchniach i zapytał o powody, dla których decydują się na ich zakup. Wśród najczęściej wskazywanych, dominuje przekonanie respondentów, że mrożenie stanowi naturalną metodę konserwowania żywności. Ten powód wskazała blisko połowa ankietowanych (46,3 proc.). Niemal równie istotna okazała się możliwość zachowania wartości odżywczych i walorów smakowych przez długi czas (41,7 proc.). Blisko jedna trzecia badanych (32,3 proc.) odpowiedziała, że dzięki mrożeniu unika wyrzucania przeterminowanej żywności. Jednocześnie, tylko co piąty badany stwierdził, że do tej pory nie kupował mrożonych produktów mięsnych.
komentarze (1)
No ja się muszę przyznać, że często mi się zdarza kupować dania do piekarnika. Najlepiej to sie Guseppa sprawdza do siedzenia przed kompem.
Odpowiedz