Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

SuperDrob stawia na premium

- W najbliższych latach będziemy się koncentrować na rozwoju produktów premium - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Brus, dyrektor ds. handlu w firmie SuperDrob.

SuperDrob stawia na premium
SuperDrob w najbliższych latach będzie się koncentrować na rozwoju produktów premium - zapowiada dyrektor handlu spółki. fot. Supedrob (kolaż Portalu Spożywczego)

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 07-04-2021, 14:37
  • Sukces "Kurczaka Sielskiego" zainspirował SuperDrob do dalszego rozwoju w kategorii produktów premium.
  • SuperDrob chce rozwijać obszar żywności convenience, także na rynku krajowym.
  • Spółka widzi możliwość rozwoju w segmencie mrożonych dań gotowych.

Tomasz Brus wskazuje, że w najbliższych latach spółka chce koncentrować się na rozwoju produktów premium.

- Od wielu lat rozwijamy linię kurczaka premium rosnącego nawet 30% wolniej niż standardowy broiler, pochodzącego z chowu bez antybiotyków. Jest on obecny na półkach pod marką „Kurczak Sielski”. W ramach tego projektu oferujemy konsumentom najwyższej jakości zarówno tuszkę jak i elementy z kurczaka z wydłużonego chowu. Ważną częścią tej linii produktowej są również wędliny oraz produkty gotowe do pieczenia, takie jak roladki z kurczaka. Marka „Kurczak Sielski” jest wspierana przez nas zarówno akcjami reklamowymi w TV, internecie jak i różnego rodzaju akcjami konsumenckimi. Nie mam wątpliwości, że w najbliższych latach będziemy się koncentrować na rozwoju produktów premium – tak w segmencie mięsa surowego jak i w produktach z wartością dodaną, czyli wędlinach i produktach gotowych do pieczenia. Liczymy tutaj oczywiście również na rozwój sprzedaży eksportowej produktów z linii „Kurczak Sielski” - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Superdrob podbije rynek krajowy mrożonkami?

Poza produktami premium Superdrob pracuje także nad rozbudową segmentu convenience food.

- Śmiało mogę powiedzieć, że jesteśmy w nim numerem 1 w Polsce. Do tej pory większość wyprodukowanego przez nas asortymentu była kierowana na eksport, natomiast czujemy się w tym mocni i mamy wiele ciekawych pomysłów do zaproponowania także na rodzimym rynku. Przykładem może tutaj być wprowadzona przez nas nowa linia mrożonych dań gotowych „Fast Good”. Widzimy, że konsumenci w Polsce coraz częściej sięgają po tego typu produkty i potwierdziły to badania, które przeprowadziła dla nas firma Biostat. W ankietach aż 80% respondentów deklarowało, że kupuje mięsne produkty mrożone, a według danych z CMR sprzedaż mrożonych dań gotowych wzrosła o 20% w okresie od stycznia do października 2020 roku. Widzimy w tym segmencie dla nas możliwość rozwoju i chcemy odpowiadać na idące z duchem czasu potrzeby konsumentów - podsumował Tomasz Brus.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Brus RSS ALERT    /    SuperDrob RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    żywność convenience RSS ALERT    /    Kurczak Sielski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!