Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

SuperDrob współpracuje z youtuberem Jackiem Gadzinowskim (wideo)

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 14-05-2018, 14:08
Na początku 2018 r. Grupa Kapitałowa SuperDrob zaprosiła do współpracy znanego youtubera – Jacka Gadzinowskiego (posiada ponad 600 tys. obserwujących i ponad 110 mln odsłon swoich filmów). Tak powstał film o SuperDrob w konwencji „Wjazd na chatę”.
SuperDrob współpracuje z youtuberem Jackiem Gadzinowskim (wideo)
Jacek Gadzinowski w zakładzie SuperDrob, fot. mat. pras.

SuperDrob chce pokazać konsumentom jak wygląda nowoczesna produkcja drobiu. - Szczególnie w momencie pojawiających się przekłamań (fake newsów) o hodowli kurczaka oraz nasilających się akcjach organizacji prozwierzęcych. Cześć z tych procesów wymusza nieracjonalne podniesienie kosztów produkcji, co wpływa na cenę jaką płaci każdy klient. Co więcej, celowo podważa się zaufanie konsumentów do krajowych producentów - informuje producent.

 

- Naszą ideą jest przygotowanie produktów „szytych na miarę”. Chcemy, żeby klient, który do nas przychodzi (to głównie - sieci handlowe, sklepy) otrzymał taki produkt, jaki sobie wymarzył. Kierunkiem rozwoju SuperDrob jest stałe podwyższanie jakości produktów i zaskakiwanie nowościami. Rynek dań gotowych w krajach Europy Zachodniej jest bardzo dojrzały. Europejski klient trafia do sieci handlowej, gdzie każdego dnia przez 365 dni w roku może wybrać inne i niepowtarzające się danie gotowe. W Polsce obserwujemy wiele nowości, ale jeszcze dużo przed nami, aby mówić o dojrzałym rynku dań gotowych – mówi Magdalena Panasiuk-Krasińska wiceprezes SuperDrob ds. handlu.

Firma jest aktywnym podmiotem w integracji polskiego rynku rolno-spożywczego. Dzięki parterom z Tajlandii – Grupie CP Foods, SuperDrob ma dostęp do globalnych rozwiązań na rynku spożywczym.

Projekt ze znanym youtuberem jest okazją do pokazania codziennych bohaterów tworzących branżę drobiarstwa. 

 „To coraz mocniejsza branża w Polsce, skutecznie walcząca o zagraniczne rynki zbytu. Dzięki niej pozyskujemy dewizy, które można później inwestować np. w rozwój polskiego rolnictwa” – mówi Jacek Gadzinowski.

SuperDrob prowadzi działania PR-owe ukierunkowane na budowanie silnej marki spożywczej, eksport i wsparcie lokalnych społeczności (CSR). Szczególnie w miejscowościach w których są zakłady – w Karczewie, Lublinie, Łodzi, Łukowie i Stoczku. Działania społeczne opisane w jednym z pierwszych raportów CSR branży drobiarskiej (www.raport-csr.pl) są znaczącym czynnikiem misji rodziny Lipków. W 2018 roku powstała także Fundacja SuperDrob USKRZYDLAMY. 

W ramach działań marketingowych i NPD (działu rozwoju produktów) firma wprowadziła już wiele zmian na poziomie strategii marki, w tym pozycjonowania, budowania oferty produktowej i identyfikacji wizualnej. Obecnie intensyfikuje procesy sprzedażowe na rynku krajowym poprzez budowanie dystrybucji. W najbliższym czasie planuje komunikację mającą na celu budowanie świadomości marki SuperDrob na polskim rynku.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!