Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

"Szturm marketingowy" mięsnych potentatów. Wydatki na reklamę rosną w rekordowym tempie!

W obliczu trudności w branży mięsnej wiele dużych firm stawia na kompleksowe strategie marketingowe. Potwierdza to dynamiczny wzrost wydatków na reklamę. W roku 2014 zakłady przetwórstwa mięsnego zwiększyły wydatki na reklamę niemal dwukrotnie (wzrost o 83 proc.). Poziom wydatków cały czas rośnie - wynika z raportu Melting Pot.

W roku 2014 największym reklamowdawcą w branży mięsnej były ZM Henryk Kania. Fot. Materiały prasowe

Autor: RW,portalspozywczy.pl
Data: 17-03-2016, 13:42

Marketing stał się wreszcie istotny dla firm z branży mięsnej, które z większą świadomością podchodzą do działań komunikacyjnych. Potwierdza to skala wydatków na reklamę, która w ciągu roku wzrosła o 83 proc. 

Dobrym przykładem marketingowego nastawienia producentów wędlin jest marka Henryk Kania, która w roku 2014 wydała na reklamę prawie trzykrotnie więcej niż rok wcześniej. Zdaniem autorów raportu kompleksowa strategia marki przynosi rezultaty. W samym II kwartale 2014 roku odnotowano przychody ze sprzedaży na poziomie 243,3 mln zł. Jest to wynik o 49 proc. wyższy niż w II kwartale 2013.

Zakłady Henryk Kania były w roku 2014 największy reklamodawcą spośród wszystkich firm z branży mięsnej. Na kolejnych miejscach znaleźli się tacy potentaci jak Sokołów, Animex, Tarczyński oraz Madej Wróbel.

Łącznie pięciu największych reklamodawców wydało w ciągu roku ponad 10 mln zł. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Sokołów SA RSS ALERT    /    Animex RSS ALERT    /    Tarczyński SA RSS ALERT    /    Madej Wróbel RSS ALERT    /    wydatki na reklamę RSS ALERT    /    marketing w branży mięsnej RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Smakosz. 2016-03-18 10:12:52
    Mają słabe produkty, a nawet prze słabe na rynku więc muszą się aż tak mocno wspomagac. Produkty Kani w wiekszości trafiają do dyskontow pod obcą nazwą to co jest u detalistów nie liczy się w ogóle na półce mięsnej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!