Tarczyński rusza z kolejną kampanią reklamową parówek (wideo)
- Autor: informacja prasowa
- Data: 15-01-2019, 09:30

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób podkreśla atrybuty produktów.
Głównym komunikatem kampanii jest promocja nowych parówek z fileta z indyka, zawierających 90% mięsa oraz "nowa jakość" parówek, pozbawionych glutaminianu, glutenu, barwników i fosforanów.
- Celem marki Tarczyński jest konsekwentne budowanie kategorii parówek Premium. Dlatego też nieustannie dopasowujemy nasze wyroby do oczekiwań konsumentów oraz zmieniających się uwarunkowań rynkowych - mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.
Zimowa kampania jest obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w internecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.
Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Jak prowadzić marketing w restauracji?
-
Leroy Merlin i Auchan wciąż działają w Rosji. Czy kogoś to jeszcze obchodzi?
-
Shopee nie przestaje irytować reklamami. Tym razem do promocji wykorzystuje „Kaczuszki”
-
Prezes UOKiK postawił dwóm spółkom zarzuty związane z handlem fałszywymi opiniami
-
Producent kabanosów podał wyniki. Wzrost przychodów i spadek marży
-
Wysokie tony w reklamach sugerują zdrowy produkt spożywczy
-
Kanał Sportowy wycofuje szklanki z Biedronki. Krzysztof Stanowski przeprasza
-
Tarczyński podał wyniki za 2021 rok. "Okres pełen wyzwań"
-
Wkładała haczyki wędkarskie do parówek. Zatrzymała ją policja
-
W tym kraju parówki są ulubionym daniem na sylwestra
komentarze (0)