Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Tarczyński rusza z kolejną kampanią reklamową parówek (wideo)

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 15-01-2019, 09:30
Firma Tarczyński 11 stycznia powróciła z silną kampanią telewizyjną promującą nową jakość parówek oraz nowy produkt – parówki z fileta z indyka.
Tarczyński rusza z kolejną kampanią reklamową parówek (wideo)
fot. mat. pras.

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób podkreśla atrybuty produktów.

Głównym komunikatem kampanii jest promocja nowych parówek z fileta z indyka, zawierających 90% mięsa oraz "nowa jakość" parówek, pozbawionych glutaminianu, glutenu, barwników i fosforanów.

 

- Celem marki Tarczyński jest konsekwentne budowanie kategorii parówek Premium. Dlatego też nieustannie dopasowujemy nasze wyroby do oczekiwań konsumentów oraz zmieniających się uwarunkowań rynkowych - mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.

Zimowa kampania jest obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w internecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach. 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!