Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Tarczyński wprowadza roślinne kabanosy

Tarczyński SA poszerza portfolio o nową linię produktów "Rośl-Inne". Jeszcze w październiku produkty trafią do największych sieci handlowych w Polsce.

Tarczyński wprowadza roślinne kabanosy
Tarczyński SA poszerza portfolio o nową linię produktów "Rośl-Inne". fot. mat. pras.

Firma Tarczyński S.A. zdecydowała się zrewolucjonizować rynek kabanosów, wprowadzając nowe, w 100% roślinne produkty. Data wprowadzenia ich wejścia na rynek nie jest przypadkowa, ponieważ 1 października to w kalendarzu Światowy Dzień Wegetarianizmu. 

– Świat stale się zmienia i poszukuje nowych źródeł białka oraz smaków. Według badań, 58% konsumentów mięsa planuje jego ograniczenie w diecie. Stanowi to dla nas potencjał do jeszcze większego rozwoju i daje motywację do poszukiwania nowych rozwiązań zgodnych z aktualnymi trendami. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek nową linię kabanosów roślinnych, które odpowiadają na to zapotrzebowanie, oferując doskonały smak kabanosa, z którego jesteśmy znani, ale bez kęsa mięsa – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu firmy Tarczyński.

Nowe, Rośl-Inne kabanosy oparte są na składnikach wolnych od GMO, bez dodatku konserwantów. Dzięki zastosowanemu przy ich przygotowywaniu procesowi wędzenia i suszenia, kabanosy Rośl-Inne są delikatne i kruche oraz zyskują unikalną teksturę mięsa - informuje producent.

Kabanosy Rośl-Inne będą oferowane w opakowaniach z wyraźnym brandingiem oraz mocno zaakcentowanym zielonym kolorem. Dzięki temu zabiegowi marka Tarczyński chce ułatwić konsumentom odnalezienie roślinnych kabanosów na sklepowych półkach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

więcej informacji:

Tarczyński RSS ALERT    /    kabanosy RSS ALERT    /    zamienniki mięsa RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • TOM 2020-10-02 15:43:34
    Stanowczo jestem przeciwny stosowaniu nazw odnoszących się do produktów mięsnych w produktach roślinnych, jeżeli ktoś ma ochotę na roślinną jajecznice, burgera czy kabanosa niech nazywa te produkty zgodnie z ich pochodzeniem.
    • Harrier McCoy 2020-10-07 12:15:55
      No dobra ale czemu? I jak niby mam nazwać wegańską jajecznicę, kabanosa czy burgera zgodnie z pochodzeniem? Co ma słowo ''burger'' do mięsa skoro samo słowo ''hamburger'' jest pochodną od nazwy miasta ''Hamburg'' skąd pochodzi.
  • Jarosław 2020-10-02 16:12:33
    Znając życie będą 2x (żeby tylko) droższe. Może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest, że we wszystkich statystykach ekolodzy, weganie chwalą sie tym i wciskają te tabelki na siłe, jak to warzywa są mniej kosztowne od mięsa, jak mało wody trzeba, jak mało środków, wszystkiego... produkcja mięsa kosztuje nas 100x wiecej wszystkiego!!!!! ale jak już przychodzi co do czego, i staje się przy półce to te wszystkie klopsiki wegańskie, kotlety wegańskie mają kosmiczne ceny. I rozumiem, że jest jakiś efekt skali, ale i tak ktoś tu kogoś robi w ch..., a najłagodniej mówiąc, to wszystko jest nielogiczne.
    • Marcin 2020-10-02 23:07:34
      Głównie efekt skali. Polecam też zobaczyć film Marka Robbera (były pracownik NASA) o produktach roślinnych zastępujących mięso. Tłumaczy tam koszta itp.
    • Weganin 2020-10-08 12:47:05
      Przecież tu chodzi głównie o popularność produktów, im popularniejszy tym tańszy bo większy popyt na niego jest

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.97.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!