Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

UPEMI: Działania promocyjne wspierają jakościowe polskie wędliny i mięso

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 30-06-2017, 09:42
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego prowadziła w czerwcu wiele projektów i przedsięwzięć w kraju i za granicą w ramach trzech kampanii „Polska smakuje jakością”, „Historia pochodzenia jakością” i „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”. UPEMI dotarło z jakością QAFP do ponad 2000 hodowców oraz ponad 30 tysięcy konsumentów.
UPEMI: Działania promocyjne wspierają jakościowe polskie wędliny i mięso
fot. materiały prasowe UPEMI

Na początku czerwca UPEMI wyruszyło w podróż pod hasłem „Polska smakuje jakością” w ramach projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Pierwszym przystankiem był festiwal „Europa na Widelcu”, potem odwiedzono Piknik PDŻ, 17 czerwca Targ Śniadaniowy na warszawskim Żoliborzu, a 24 czerwca - Triatlon Challenge Poznań 2017, gdzie serwowano przekąski z polskiego mięsa i wędlin QAFP. Już wkrótce UPEMI odwiedzi Wejcherowo, Łódź i Katowice, a potem wróci do Warszawy i Poznania, aby inspirować polskim smakiem jakością.

24 czerwca UPEMI miała przyjemność uczestniczyć we wspaniałym wydarzeniu – 20 –leciu Firmy Skup i Sprzedaż Zwierząt Rzeźnych i Hodowlanych Sylwester Woźniecki, gdzie odbyło się spotkanie z ponad 2 tysiącami hodowców. UPEMI była tam obecna ze stoiskiem informacyjnym Systemu QAFP, na którym odbyły się liczne spotkania zarówno z aktualnymi uczestnikami Systemu, jak i tymi, którzy chcą do niego przystąpić. Sam Jubilat zaufał jakości QAFP i jest na etapie przygotowań do certyfikacji. Obecnie w ramach Systemu QAPF scertyfikowanych jest 130 hodowców. Istotę i ogromną rolę polskich hodowców w kształtowaniu jakości promujemy również w ramach bieżącej kampanii sfinansowanej z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Historia pochodzenia jakości”, z którą będziemy obecni między innymi na targach Agro Show w Bednarach.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

O jakości polskiego i europejskiego mięsa i jego przetworów informowano również na Tajwanie, gdzie w dniach 21 – 24 czerwca br. UPEMI była obecna z kampanią „Smak Jakości i Tradycji prosto z Europy”, na targach Food Taipei. Otwarciem naszej wizyty na Tajwanie była zorganizowana w dniu 20 czerwca konferencja, która zgromadziła ponad 100 gości, importerów, dystrybutorów i przedstawicieli mediów. Przy wsparciu polskich ekspertów branży mięsnej oraz Warszawskiego Biura Handlowego w Tajpej skutecznie zaprezentowano potencjał polskich produktów. Dodatkowym wsparciem dla działań Unii były świeżo opublikowane badania dotyczące postrzegania europejskiej żywności przez konsumentów na Tajwanie, z których wynika, iż produkty pochodzące z Europy są kojarzone z najwyższą jakością i bezpieczeństwem. Jest to dla nas sygnał, że możliwości eksportowe na ten rynek będą się sukcesywnie zwiększały. 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!