UPEMI: Działania promocyjne wspierają jakościowe polskie wędliny i mięso
- Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
- Data: 30-06-2017, 09:42

Na początku czerwca UPEMI wyruszyło w podróż pod hasłem „Polska smakuje jakością” w ramach projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Pierwszym przystankiem był festiwal „Europa na Widelcu”, potem odwiedzono Piknik PDŻ, 17 czerwca Targ Śniadaniowy na warszawskim Żoliborzu, a 24 czerwca - Triatlon Challenge Poznań 2017, gdzie serwowano przekąski z polskiego mięsa i wędlin QAFP. Już wkrótce UPEMI odwiedzi Wejcherowo, Łódź i Katowice, a potem wróci do Warszawy i Poznania, aby inspirować polskim smakiem jakością.
24 czerwca UPEMI miała przyjemność uczestniczyć we wspaniałym wydarzeniu – 20 –leciu Firmy Skup i Sprzedaż Zwierząt Rzeźnych i Hodowlanych Sylwester Woźniecki, gdzie odbyło się spotkanie z ponad 2 tysiącami hodowców. UPEMI była tam obecna ze stoiskiem informacyjnym Systemu QAFP, na którym odbyły się liczne spotkania zarówno z aktualnymi uczestnikami Systemu, jak i tymi, którzy chcą do niego przystąpić. Sam Jubilat zaufał jakości QAFP i jest na etapie przygotowań do certyfikacji. Obecnie w ramach Systemu QAPF scertyfikowanych jest 130 hodowców. Istotę i ogromną rolę polskich hodowców w kształtowaniu jakości promujemy również w ramach bieżącej kampanii sfinansowanej z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Historia pochodzenia jakości”, z którą będziemy obecni między innymi na targach Agro Show w Bednarach.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
O jakości polskiego i europejskiego mięsa i jego przetworów informowano również na Tajwanie, gdzie w dniach 21 – 24 czerwca br. UPEMI była obecna z kampanią „Smak Jakości i Tradycji prosto z Europy”, na targach Food Taipei. Otwarciem naszej wizyty na Tajwanie była zorganizowana w dniu 20 czerwca konferencja, która zgromadziła ponad 100 gości, importerów, dystrybutorów i przedstawicieli mediów. Przy wsparciu polskich ekspertów branży mięsnej oraz Warszawskiego Biura Handlowego w Tajpej skutecznie zaprezentowano potencjał polskich produktów. Dodatkowym wsparciem dla działań Unii były świeżo opublikowane badania dotyczące postrzegania europejskiej żywności przez konsumentów na Tajwanie, z których wynika, iż produkty pochodzące z Europy są kojarzone z najwyższą jakością i bezpieczeństwem. Jest to dla nas sygnał, że możliwości eksportowe na ten rynek będą się sukcesywnie zwiększały.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Prezes UPEMI: lepsze wyniki w eksporcie mięsa
-
Badanie: 6 na 10 klientów czyta etykiety i szuka żywności wysokiej jakości
-
Rusza paszportyzacja mięsa i mleka. Na razie pilotażowo
-
UPEMI: Branża mięsna jest pod dużą presją
-
mięso na wtorek
Mięso w sieci wyzwań na FRSiH 2021
-
mięso na wtorek
W branży mięsnej marża topnieje z każdym dniem
-
Prezes UPEMI: Zagraniczne sieci ocieplają wizerunek patriotyzmem konsumenckim
-
Branża mięsna opracuje "kalkulator efektywności klimatycznej"
-
Sektor wołowiny wciąż zmaga się z ograniczeniami przez Covid-19
-
UPEMI apeluje do rządu o pomoc dla sektora rolno-spożywczego
komentarze (0)