Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

UPEMI poszukuje hodowców do certyfikacji w systemie QAFP

Hodowcy produkujący w systemie jakości QAFP oraz zainteresowani przystąpieniem do tego systemu spotkali się 19 października w Warszawie podczas konferencji zorganizowanej przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

UPEMI poszukuje hodowców do certyfikacji w systemie QAFP
Hodowcy Wojciech Pacyna, Dariusz Siewiera i Grzegorz Majchrzak zostali ambasadorami kampanii informacyjno - promocyjnej “Historia pochodzenia jakości”

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-10-2017, 15:51

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego UPEMI realizuje obecnie kampanię informacyjn0-promocyjną "Historia pochodzenia jakości", finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Głównym celem kampanii jest propagowanie wiedzy dotyczącej drogi wytwarzania wysokiej jakości mięsa wieprzowego i wędlin. Nowatorskim rozwiązaniem promocyjnym jest zaproszenie do współpracy, obok aktorów Pawła Królikowskiego i Piotra Machalicy, którzy promowali znak QAFP w przeszłości, trzech hodowców trzody chlewnej certyfikowanych w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP w charakterze ambasadorów kampanii: Grzegorza Majchrzaka, Wojciecha Pacynę i Dariusza Siewierę. 

Obecnie w systemie QAFP uczestniczy 130 hodowców, którzy w skali roku produkują 33 tys. świń. Do systemu przystąpiło także 30 zakładów, w tym 6 produkujących mięso kulinarne. Ze znakiem QAFP produkowanych jest 160 rodzajów wędlin.

- Producenci świń mają ogromny wpływ na to, po jakie produkty będziemy mogli sięgnąć na sklepowych półkach. Naszym celem jest to, aby polski konsument wiedział co kupuje, co je, realizował swoje potrzeby kulinarne w oparciu o powtarzalność i stabilność, którą mają mu zapewnić świadomi hodowcy. Są to ludzie, którzy wiedzą jak to produkować, jak dbać o dobrostan zwierząt tak, aby jakość była zapewniona na każdym etapie i była uznawana za najwyższą przez przetwórstwo i konsumenta. Chcemy, żeby polski hodowca był chroniony i aby powtarzalność produkcji była stabilizacją dla polskiego przetwórstwa. Nie chcemy kupować mięsa z zewnątrz, a tak się dzisiaj dzieje. Większość dystrybutorów już wie, że polski konsument nie chce bylejakości. Liczy się tylko powtarzalność i jakość, a to gwarantuje znak QAFP - mówił Wiesław Różański, prezes UPEMI.

Następnie głos zabrała Jolanta Ciechomska, kierownik ds. systemu QAFP, która zreferowała działania marketingowe podjęte w 2017 roku przez UPEMI w ramach kampanii "Historia pochodzenia jakości". Były to m.in. sesje zdjęciowe z ambasadorami akcji, materiały wideo, spoty promocyjne emitowane w internecie oraz informacje w mediach branżowych.

O możliwości uzyskania przez hodowcę wsparcia związanego z przystąpieniem do systemów jakości mówił Radosław Niemirski z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Uzyskanie dofinansowania w wysokości maksymalnie 2 tys. zł netto rocznie możliwe jest maksymalnie przez 5 lat od momentu przystąpienia do systemu. Szczegółowych informacji na ten temat udzielają Oddziały Terenowe KOWR.

więcej informacji:

QAFP RSS ALERT    /    UPEMI RSS ALERT    /    systemy jakości RSS ALERT    /    systemy jakości mięsa RSS ALERT    /    Wiesław Różański RSS ALERT    /    wieprzowina RSS ALERT    /    trzoda chlewna RSS ALERT    /    Andrzej Pisula RSS ALERT    /    Unia Pracodawców i Producentów Przemysłu Mięsnego RSS ALERT    /    KOWR RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • love poland 2017-10-26 13:08:06
    Integrity...transparency... then comes quality. First work on the the first 2...quality will follow

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.38.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!